Home Gaming Forza Motorsport Update 3 voegt Hockenheim toe, ook nieuwe features

Forza Motorsport Update 3 voegt Hockenheim toe, ook nieuwe features

by Mark van Truijen

Forza Motorsport van Turn 10 Studios is sinds de lancering in oktober een van de meest controversiële titels in de serie. Hoewel het positieve recensies ontving van veel critici, bekritiseerden fans het vanwege grote bugs zoals een oneindig laadscherm, de auto-nivellering en AI.

In een nieuwe community-bericht schetsten game director Andy Beaudoin, creatief directeur Chris Esaki en uitvoerend producent Trevor Laupmanis de drie belangrijkste feedbackgebieden, te beginnen met auto-progressie. Ze erkenden het als een “verdeeld onderwerp” en zeiden: “Het is duidelijk uit de feedback dat terwijl veel van onze spelers genieten van het systeem zoals het is, het voor veel anderen niet de upgrade-ervaring biedt die ze verwachten van Forza Motorsport.

“Om dit aan te pakken, onderzoeken we veranderingen in het systeem. Ons doel met deze veranderingen is om te behouden wat werkt voor degenen die ervan genieten, terwijl we de problemen oplossen die veel van onze meest toegewijde spelers hebben met het systeem.” Hoewel het tijd zal kosten om “opties goed te evalueren, de nodige code-wijzigingen aan te brengen en die code-wijzigingen grondig te testen”, is het een topprioriteit voor het team dit jaar.

Wat betreft Race Regulations, het is zich ervan bewust dat ze “niet werken zoals bedoeld in sommige situaties. We hebben gehoord over inconsistente of oneerlijke straffen in gevallen van opzettelijk rammen, van de baan worden geduwd en draaiende auto’s die coureurs van de baan duwen. We hebben ook gehoord dat botsingen met hoge snelheid soms geen straffen hebben, terwijl botsingen met lage snelheid milde straffen hebben.

“Het is belangrijk dat we alle gegevens vastleggen die we kunnen over een race wanneer FRR-uitspraken fout gaan, dus in de komende maanden zullen we samenwerken met enkele langdurige competitieve Motorsport-spelers om directe telemetrie van hen te verzamelen terwijl ze spelen. Ze zullen deze gevallen vastleggen en gegevens aan ons team leveren zodat we aanpassingen kunnen doen om FRR nauwkeuriger en betrouwbaarder te maken. We waarderen uw geduld terwijl we werken aan het verbeteren van het systeem.”

Ten slotte zal het team AI-coureurs aanpakken die bekritiseerd worden voor abrupt remmen, te hard remmen en nog veel meer. “We hebben feedback gezien over het rijgedrag van onze AI: abrupt remmen en vertragen; niet versnellen uit uitgangen, te hard remmen op milde bochten en te strikt volgen van racelijnen. We begrijpen hoe belangrijk het is om eerlijke en competitieve AI in Motorsport te hebben. Onze topprioriteiten in begin 2024 zijn het aanpakken van overdreven agressieve AI, terwijl we ook een schonere racestart krijgen in bocht 1 waar veel van de bovenstaande problemen zich het meest ernstig manifesteren en spelers beïnvloeden.”

De bovenstaande drie problemen en anderen zijn “constant” in de werken. Hoe ze worden geïmplementeerd, wordt “gedreven door de wens om de ervaring regelmatig en consistent te verbeteren op een manier die de stabiliteit niet opoffert en de downtime minimaliseert.” Het betekent waarschijnlijk dat Turn 10 geen veranderingen wil overhaasten die het spel nadelig kunnen beïnvloeden.

Forza Motorsport is beschikbaar voor Xbox Series X/S en PC. De laatste update voegde Hockenheim toe als een nieuw circuit, nieuwe Spotlight-auto’s in de Contemporary Tour van Career Mode en meer.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x