Home Gaming Splunk & McLaren breiden samenwerking in esports uit

Splunk & McLaren breiden samenwerking in esports uit

by Jos Vis

McLaren Racing en Splunk Inc., leverancier van het Data-to-Everything Platform, kondigen vandaag een uitbreiding van hun samenwerking aan, waarbij Splunk een officiële wereldwijde partner wordt van het McLaren Shadow esports-team en de Logitech McLaren G Challenge.

De relatie, die begon in 2020, zorgt er nu voor dat Splunk data-analyse en live dashboards levert voor het McLaren Shadow esports-team. Het Splunk (r)-platform zal worden gebruikt om timinggegevens, bandentemperaturen en slijtage, optimale gas- en remtoepassing en andere statistieken te analyseren, waardoor het concurrentievermogen van het esports-team in de V-10 R League, eNascar Coca-Cola iRacing-competitie en de F1 wordt vergroot. esports-serie.

Daarnaast zal Splunk samenwerken met McLaren’s baanbrekende ontwikkelingsprogramma voor jonge esports-coureurs, de McLaren Shadow Academy.

Splunk-gegevens zullen ook inzicht bieden ter ondersteuning van de Logitech McLaren G Challenge wereldwijde eracing-serie wanneer deze terugkeert in de zomer van 2021, terwijl het ook helpt bij het ontwikkelen van coachingmogelijkheden voor de bredere gaminggemeenschap.

Het merk Splunk zal vertegenwoordigd zijn op de teamkits, auto-liveries en racestreams van McLaren Shadow en Logitech McLaren G Challenge.

Lindsey Eckhouse, directeur licenties, e-commerce en esports, McLaren Racing, zei: “Datagedreven inzicht is cruciaal voor ons werk bij McLaren en samen met Splunk hebben we al waardevolle vooruitgang geboekt aan de Formule 1-kant. We zijn verheugd om onze langdurige relatie met Splunk uit te breiden door het partnerschap uit te breiden naar de McLaren Shadow-programma’s en Logitech McLaren G Challenge om dezelfde vooruitgang te boeken in een belangrijk groeigebied voor ons team. We kijken ernaar uit om met Splunk verder te werken in een spannend extra hoofdstuk van onze samenwerking.”

James Hodge, Group Vice President & Chief Strategy Advisor, International, Splunk, zei: “De ontwikkeling van de afgelopen jaren in de esports was ongelooflijk spannend om te zien. Het is een natuurlijke stap voor Splunk om onze samenwerking uit te breiden van de Formule 1 naar het McLaren Shadow-programma en de Logitech McLaren G Challenge. De populariteit van esports komt voort uit de toegankelijkheid en omdat het een datagedreven sport is, zal het geweldig zijn om te zien hoe het Data-to-Everything-platform van Splunk de ontwikkeling van de McLaren Shadow-programma’s kan ondersteunen.”

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x