Home Gaming NVIDIA DLSS en Reflex komen naar Battlefield 2042, Ray Tracing en DLSS beschikbaar in DOOM Eternal

NVIDIA DLSS en Reflex komen naar Battlefield 2042, Ray Tracing en DLSS beschikbaar in DOOM Eternal

by Jos Vis

Het DLSS momentum gaat door met grote games, grote franchises, killer performance boosts en ongerepte beeldkwaliteit! 

Zowel NVIDIA DLSS als Reflex zullen beschikbaar zijn in Battlefield 2042, de volgende titel in de legendarische Battlefield franchise. DOOM Eternal heeft ook een update gekregen om ray tracing en NVIDIA DLSS toe te voegen.

Battlefield 2042 is het best te ervaren op het GeForce Gaming Platform
Gisteravond hebben onze vrienden bij Electronic Arts en DICE aangekondigd dat NVIDIA de officiële PC graphics platform partner is van Battlefield 2042, en we zijn verheugd dat we NVIDIA DLSS en NVIDIA Reflex naar deze langverwachte game kunnen brengen. Battlefield V was de eerste Frostbite game-engine-gebaseerde game die DLSS toevoegde, Anthem was de tweede, en Battlefield 2042 is de derde. 

GeForce RTX-gamers krijgen een Battlefield 2042-ervaring die ongeëvenaard is – met lage latency dankzij NVIDIA Reflex en razendsnelle framerates zonder dat dit ten koste gaat van de beeldkwaliteit dankzij DLSS. Dat is een van de redenen waarom GeForce het ultieme gaming platform is.

GeForce Gamers die DOOM Eternal spelen hebben een upgrade gekregen!
Bethesda Softworks, id Software, en NVIDIA hebben samengewerkt om NVIDIA DLSS en ray tracing naar DOOM Eternal te brengen, deze is gisterenavond uitgebracht via een game patch. Gamers die op het GeForce RTX-gamingplatform spelen, kregen een directe upgrade – betere visuals met ray traced reflecties en snellere prestaties zonder in te boeten aan beeldkwaliteit met DLSS.

DOOM is een gevierde gamefranchise en DOOM Eternal lanceerde vorig jaar met lovende kritieken en de adoratie van fans. Aangedreven door idTech, id’s ongelooflijk snelle game engine, verlegt DOOM Eternal de visuele grenzen nog verder door ray-traced reflecties en prestatieverbeterende NVIDIA DLSS toe te voegen. Wolfenstein: Youngblood was de eerste id Tech game engine-gebaseerde game die ray tracing en DLSS toevoegde, DOOM Eternal is de tweede.

GeForce RTX gamers krijgen een DOOM Eternal ervaring die ongeëvenaard is – met razendsnelle framerates zonder in te boeten aan beeldkwaliteit dankzij DLSS en prachtige, ray traced reflecties. Nog een reden waarom GeForce het ultieme gaming platform is.

Vergeet niet dat Rust DLSS krijgt op donderdag!

Snelle herinnering dat gamers die Rust spelen op het GeForce RTX gaming platform donderdag een directe upgrade krijgen, dankzij DLSS.

Met zowel DLSS als Reflex krijgen GeForce RTX-spelers een Rust-ervaring die ongeëvenaard is – met lage latency dankzij NVIDIA Reflex en razendsnelle framerates zonder in te boeten aan beeldkwaliteit dankzij DLSS. Dat is nog een reden waarom GeForce het ultieme gaming platform is. 

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x