Home Gadgets Deze week ‘In de NVIDIA Studio’: DLSS 3.5 met Ray Reconstruction nu beschikbaar in NVIDIA Omniverse

Deze week ‘In de NVIDIA Studio’: DLSS 3.5 met Ray Reconstruction nu beschikbaar in NVIDIA Omniverse

by Pim, Sel

NVIDIA heeft aangekondigd dat de langverwachte DLSS 3.5 update, inclusief Ray Reconstruction voor NVIDIA Omniverse, nu beschikbaar is. DLSS 3.5 maakt gebruik van een AI neuraal netwerk in plaats van traditionele handmatige denoisers om een grote verscheidenheid aan scènes te herkennen, waarbij hoogwaardige previewbeelden worden geproduceerd en de tijd die nodig is voor het renderen van scènes drastisch wordt teruggebracht.

RTX Video Super Resolution, is ook morgen beschikbaar als onderdeel van de nieuwste NVIDIA Studio Driver release – GRATIS voor RTX GPU-eigenaars. Deze update biedt een grotere algemene grafische natuurgetrouwheid, upscaling voor native video’s en ondersteuning voor GeForce RTX 20-series GPU’s.

Ook een speciale traktatie: Sabour Amirazodi, NVIDIA Creative Director en producent van visuele effecten, komt terug in de NVIDIA Studio om zijn griezelige Halloween-thema project te delen: een volledige projection mapping show op zijn huis, met spookachtige liedjes, angstaanjagende animatie, griezelige props en meer, genaamd Halloween Sanctuary.

Door zowel fysieke Halloween props als een reeks projectoren op te stellen, gebruikte Amirazodi de NVIDIA GPU-versnelde MadMapper-software en de gestructureerde lichtscanfunctie om aangepaste visuals op zijn huis te projecteren. Hij sloot een DSLR-camera, aangedreven door een NVIDIA RTX A6000 GPU, aan op zijn mobiele werkstation om dit mogelijk te maken.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x