Home Gaming Safe In Our World lanceert eerste gamesbundel om eenjarig jubileum te vieren

Safe In Our World lanceert eerste gamesbundel om eenjarig jubileum te vieren

by Jos Vis

Videogames Mental Health Charity, Safe In Our World viert met trots zijn eerste verjaardag met de eerste liefdadigheidsbundel gewijd aan het aanbieden van gratis CBT-cursussen over geestelijke gezondheid voor professionals in de game-industrie en gamers over de hele wereld. De Safe In Our World 1st Anniversary Charity Game-bundel is nu exclusief verkrijgbaar via de toegewijde partner Fanatical. Er zijn slechts 10.000 sleutelsets beschikbaar voor deze bundel met extreem beperkte oplage.

De Safe In Our World 1st Anniversary Charity Game-bundel bevat zeven games, elk met een unieke en herkenbare boodschap over geestelijke gezondheid:

  • AVICII Invector door Tim Bergling alias AVICII / Hello There Games
  • Beste Esther: Landmark Edition van The Chinese Room / Curve Digital
  • Fractured Minds door Emily Mitchell
  • GRIS door Nomada Studio / Devolver Digital
  • Weide bij macht en verrukking
  • RiME door Tequila Works / Six Foot
  • The Town of Light door LKA / Luca Dalco

De opbrengst van de 1st Anniversary Bundle gaat naar de creatie van Safe In Our World’s eigen, op games gerichte Mental Health CGT-cursussen, die de broodnodige geestelijke gezondheidsondersteuning bieden zonder kosten voor zowel professionals uit de game-industrie als gamers. Gamers kunnen ervoor kiezen om de bundelprijs te betalen of, indien mogelijk, hun donatiebedrag te verhogen om Safe In Our World verder te ondersteunen.

De 1st Anniversary Bundle viert een geweldig eerste jaar waarin Safe In Our World een aanzienlijke impact heeft gehad op de gamesindustrie, dankzij de steun van geweldige partners. Sinds de lancering vorig jaar op World Mental Health Day, is de wereldwijde non-profitorganisatie in staat geweest om:

  • Lanceer de enorm succesvolle # LevelUpMentalHealth-campagne met meer dan 50 toonaangevende ontwikkelaars / uitgevers van indiegames, waaronder 505 Games, de Embracer Group, Wargamer, Curve Digital, NDreams, Mediatonic, Wired Productions en nog veel meer; ondersteuning van 10.000 medewerkers. (Een volledige lijst met partners is hier te vinden)
  • De SIOW-ambassadeurs- en patronlijst is verder uitgebreid, met bijna 100 invloedrijke leden van de branche die het goede doel vertegenwoordigen
  • Lancering van de COVID-19 Hub, een wereldwijde bron die aan het begin van de pandemie is opgezet om gamers en mensen uit de industrie te helpen met informatie, tips, artikelen en bronnen, waarbij het verkeer met 146% toeneemt uit meer dan 130 landen
  • Help de ondersteuning te stimuleren voor 1 miljoen downloads van Fractured Minds, een game ontwikkeld door BAFTA, een jonge gameontwerper, Emily Mitchell
  • Bereik 10 miljoen spelers via berichten in games van belangrijke partners
  • SIOW-woordvoerders nemen deel aan panels en nemen deel aan evenementen om te helpen praten over psychische aandoeningen binnen de branche, en delen de ontroerende, persoonlijke verhalen van veel professionals uit de game-industrie en hun geestelijke gezondheid via safeinourworld.org
  • Huur twee fulltime medewerkers in, elk met hun eigen gepassioneerde verhalen, om de impact en ondersteuning binnen de gamesindustrie verder te vergroten
  • Word een volledig operationele organisatie in minder dan 12 maanden

“2020 was zo’n moeilijk jaar voor ons allemaal, maar we zijn zo trots en dankbaar voor de impact die Safe In Our World tot dusver in onze branche heeft kunnen maken”, aldus Leo Zullo, voorzitter van Safe In Our World. “We kijken nu naar 2021, waarbij we ons team en onze kansen uitbreiden, maar ook het bewustzijn, de toegang tot en de positiviteit ten aanzien van faciliteiten voor geestelijke gezondheid en geestelijke gezondheidszorg in de gamesindustrie verder vergroten. Onze boodschap blijft hetzelfde; het is oké om niet oké te zijn. We hebben een zorgplicht jegens onze gamers en onze mensen en we smeken de hele branche om zich te verenigen en ervoor te zorgen dat hier te allen tijde rekening mee wordt gehouden. “

Safe In Our World, officieel gelanceerd in 2019 op World Mental Health Day, is een geaccrediteerde liefdadigheidsinstelling die wordt ondersteund door beroemdheden uit de branche, veteranen en ambassadeurs over de hele wereld. Haar missie is om een ​​online bestemming te creëren waar mensen hulp kunnen zoeken, toegang kunnen krijgen tot bronnen en informatie en verhalen kunnen ontdekken van echte mensen binnen en rond de gamesindustrie. of het nu gevoelens en symptomen begrijpt via onze ondersteuningspagina of contact opneemt via onze wereldwijde hulplijnen en website.

Safe In Our World zal doorgaan met het opbouwen en uitbreiden van haar ondersteuning voor mensen in nood, en de komende maanden zullen er meer aankondigingen worden gedaan.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x