Home Gaming Quake-geïnspireerde FPS WRATH: Aeon of Ruin nu verkrijgbaar op consoles

Quake-geïnspireerde FPS WRATH: Aeon of Ruin nu verkrijgbaar op consoles

by Jos Vis

WRATH: Aeon of Ruin, de duistere fantasy-horror-FPS geïnspireerd op de originele Quake van uitgevers Fulqrum Publishing en 3D Realms, en ontwikkelaars KillPixel Games en Slipgate Ironworks, laat een spoor van bloed achter bij de lancering op PlayStation 4|5, Xbox Series X| S, Xbox One en Nintendo Switch digitale winkelpuien vandaag. Verwacht eind mei 2024 fysieke versies van de console-edities.

De console-lancering van WRATH bevat alle content van de 1.0 pc-release, met een meeslepend verhaal dat drie afleveringen beslaat, elk afgesloten door een episch eindbaasgevecht, een arsenaal van negen dodelijke wapens, drie power-up-verlenende Sigils en tien op te slaan artefacten, en massa’s monsterlijke vijanden.

Kom tevoorschijn uit de ruïnes van de Oude Wereld en begin aan een bloeddorstige missie als de Outlander. Geef gehoor aan de oproep van de Herder van de Eigenzinnige Zielen om de overgebleven Bewakers van de Oude Wereld, degenen die verantwoordelijk zijn voor de rampzalige toestand van het rijk, te elimineren. Neem ze onder de loep en laat onderweg een laaiend spoor van dood en vernietiging achter.

Schiet je een weg door hordes van 15 verschillende soorten vijanden met een dubbelloops jachtgeweer, of gebruik het Ruination Blade om een pad vooruit te banen. Verhoog de intensiteit met biologische wapens die de tanden en cysten van de vijand in dodelijke projectielen veranderen. WRATH’s gevecht combineert op vakkundige wijze snelle actie met agressieve gameplay voor een moderne kijk op retro first-person shooters.

De post-apocalyptische wereld van WRATH bestaat uit 15 kaarten verspreid over drie verschillende hubs. Trek door oude crypten, rottende ruïnes en spookachtige bossen. Kam elke centimeter van elk gebied en ontdek verschillende geheimen en items om te helpen overleven. Verzamel dodelijke wapens en ontketen de hel op de aanval van tegenstanders die achter elke hoek op de loer liggen.

Duik in de volgende ouderwetse, bloedstollende FPS uit de hoofden van ervaren QUAKE-engineontwikkelaars. Scheur door de levels van deze bloederige boomer-shooter en ontrafel een verwrongen verhaal tegen de achtergrond van een heavy metal-soundtrack met dank aan Andrew Hulshult (Quake Champions, Doom Eternal: The Ancient Gods, Prodeus). Wees trots als de Outlander en zorg ervoor dat er geen Guardian overblijft in wat de Nieuwe Wereld zal worden.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x