Home Gaming Nvidia verbetert spelprestaties Battlefield V, World of Warcraft en Just Cause 4

Nvidia verbetert spelprestaties Battlefield V, World of Warcraft en Just Cause 4

by Pim, Sel

DICE Verbetert DXR Prestaties tot wel 50% met de nieuwe Battlefield VTides of War Chapter 1: Overture Update

Morgen zorgt de Battlefield V: Tides of War Chapter 1: Overture update voor nieuwe content én een substantiële verbetering in DXR ray tracing prestaties voor Battlefield V.  GeForce Gamers zijn weer helemaal up to date met de nieuwe Game Ready Driver.

Substantiële Toename Prestaties met DXR Ray Tracing Toepassingen in Battlefield V

Op 14 november werd Battlefield V de allereerste game met DXR Ray Tracing ondersteuning. Sindsdien hebben we nauw samen gewerkt met DICE en EA om de DXR Ray Tracing in Battlefield V nog verder te optimaliseren, hetgeen resulteert in prestatieverbeteringen tot wel 50%.

GeForce RTX 2080 Ti gamers zijn nu in staat 60+ FPS op een 1440p resolutie te behalen met DXR Raytraced Reflecties op Ultra -kwaliteit.

GeForce RTX 2080 gamers zijn nu in staat 60+ FPS op een 1440p resolutie te behalen met DXR Raytraced Reflecties op Medium -kwaliteit.

GeForce RTX 2070 gamers zijn nu in staat 60+ FPS op een 1080p resolutie te behalen met DXR Raytraced Reflecties op Medium -kwaliteit.

Deze optimalisaties houden het volgende in (welke ook terug te vinden zijn in de DICE’s officiële patch notities):

•            Stabiliteitsverbeteringen tijdens de game met DXR Ray Tracing aan.
•            Verbeterde prestaties op velerlei toepassingen betreffende Ray Tracing implementatie.
•            Verbeterde Ray Tracing prestaties betreffende planten, struiken en andere ingame vegetatie.
•            Waar mogelijk gebruik makend van frame buffer data, om de overall Ray Tracing kwaliteit te verbeteren.
•            Inactieve geometrie van ray traced scenes verwijderd
•            Fixed medium kwaliteit setting werd niet correct toegepast – nu wel.

Bekijk onze video om meer te leren over de prestatieverbeteringen in Battlefield Vhttps://youtu.be/-wy45bQe_XA

Game Ready en Geoptimaliseerd voor DXR in Battlefield V

GeForce Gamers zijn vandaag Game Ready met de nieuwe Game Ready Driver voor Battlefield V: Tides of War Chapter 1: Overture. Deze driver zorgt er bovendien voor dat de spelervaringen voor World of Warcraft: Battle for Azeroth (met verbeterde DX12 performance), alsook het aankomende Just Cause 4 naar een hoger niveau worden getild.

Beschikbaar op of voor de launch van de game, zorgen NVIDIA Game Ready Drivers altijd voor de beste spelervaring voor GeForce gamers. NVIDIA-engineers zijn tot de laatst mogelijke minuten bezig om gameprestaties te optimaliseren en gameplay te perfectioneren. En om de kwaliteit te staven en te garanderen, is iedere Game Ready Driver WHQL- gecertificeerd door Microsoft

De taak van ons driver-team stopt natuurlijk niet wanneer een game eenmaal is verschenen. De teamleden blijven hard en onverstoorbaar doorwerken om de prestaties van games voortdurend te verbeteren. Dit werk vertaalt zich onder meer in de verbeteringen in Battlefield V, die prestatieverbeteringen tot wel 50% realiseert met DXR Ray Tracing ondersteuning, afhankelijk uiteraard van de GPU en configuratie waarop gamers spelen.

NVIDIA GeForce RTX GPUs geven gamers de definitieve Battlefield V PC ervaring.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x