Home Gaming NVIDIA Digital Human Technologies brengt AI-karakters tot leven

NVIDIA Digital Human Technologies brengt AI-karakters tot leven

by Pim, Sel

NVIDIA heeft vandaag aangekondigd dat toonaangevende ontwikkelaars van AI-toepassingen in een groot aantal sectoren NVIDIA’s technologieën voor de digitale mens gebruiken, waaronder NVIDIA ACE, NeMo en RTX-renderingtechnologieën, om levensechte avatars te maken voor commerciële toepassingen en dynamische gamekarakters. De resultaten zijn te zien op GTC, de wereldwijde AI-conferentie die deze week wordt gehouden in San Jose, Californië, en zijn te zien in technologiedemonstraties van HippocraticAIInworld AIUneeQ en meer.

Bekijk de demo’s in actie op GeForce.com.
 
Op 14 maart 2024 kondigden we het RTX-nieuws van GDC aan. Onder de RTX-aankondigingen voor GDC zijn verschillende nieuwe boeiende integraties van geavanceerde RTX-technologie, waaronder:

  • Black Myth: Wukong en NARAKA: BLADEPOINT worden uitgerust met Full Ray Tracing en NVIDIA DLSS 3.5.
  • Star Wars™ Outlaws verschijnt later dit jaar met DLSS 3 en ray traced effecten.
  • Portal with RTX, de volledig opnieuw vormgegeven ray traced game van Valve, krijgt een upgrade met DLSS 3.5 met Ray Reconstruction en RTX IO. De game is nu gratis verkrijgbaar.
  • Diablo IV krijgt op 26 maart een ray tracing-upgrade
  • The First Berserker: Khazan, Sengoku Destiny en Outcast – A New Beginning worden toegevoegd aan de lijst van meer dan 500 RTX-games en -toepassingen.
  • Star Wars™ Outlaws, aangekondigd als onderdeel van GeForce NOW Donderdag van deze week, zal aan de service worden toegevoegd, samen met veel van de DLSS-toevoegingen.
  • DLSS 3.5 met Ray Reconstruction komt binnenkort naar de NVIDIA RTX Remix Open Beta

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x