388
Welkom in de vreemde en wonderlijke wereld van Tinykin, van uitgever tinyBuild en ontwikkelaars Splashteam. Ga mee met co-regisseurs Romain Claude en Marie Marquet op een wervelende tour door de enorme miniatuuromgevingen in de onderstaande ontwikkelvlog voor een eerste blik op wat er deze zomer naar pc en consoles komt.
Geïnspireerd door genreklassiekers zoals Pikmin en Paper Mario, evenals tekenfilms op zaterdagochtend uit de jaren 90, is Tinykin een game over verkenning in de eerste plaats. Elke kamer van het huis waarin Milo vastzit, is een enorme verkenbare ruimte, met zijn eigen culturen, beschavingen en problemen om op te lossen.
Interstellaire ontdekkingsreiziger Milo heeft een klein probleem. Dat wil zeggen, zijn probleem is klein zijn. Ongeveer een centimeter hoog, om precies te zijn. En alsof dat nog niet erg genoeg was, zit hij vast in het verleden (de jaren 90, als we specifiek zijn), en de lokale insectenpopulatie is vertrokken en heeft religie ontdekt. Hij weet niet zeker of dat laatste nog een probleem is, maar het is zeker raar.
Welkom in de vreemde en wonderlijke wereld van Tinykin, van uitgever tinyBuild en ontwikkelaars Splashteam. Ga mee met co-regisseurs Romain Claude en Marie Marquet op een wervelende tour door de enorme miniatuuromgevingen in de onderstaande ontwikkelvlog voor een eerste blik op wat er deze zomer naar pc en consoles komt.
Geïnspireerd door genreklassiekers zoals Pikmin en Paper Mario, evenals tekenfilms op zaterdagochtend uit de jaren 90, is Tinykin een game over verkenning in de eerste plaats. Elke kamer van het huis waarin Milo vastzit, is een enorme verkenbare ruimte, met zijn eigen culturen, beschavingen en problemen om op te lossen.