Home Featured Met Diablo IV krijgen fans wat ze willen

Met Diablo IV krijgen fans wat ze willen

by Jos Vis

Een oud kwaad dreigt het heiligdom met duisternis te overspoelen en nieuwe helden worden opgeroepen om de uitdagingen aan te gaan die de wereld nog nooit eerder heeft gezien. Vandaag kondigde Blizzard Entertainment Diablo IV aan, het langverwachte volgende deel. De nieuwste Diablo werd aangekondigd tijdens BlizzCon 2019, waar bezoekers graag de eerste ter wereld wilden zijn om een ​​openbare demo van de game te spelen. Diablo IV sleept spelers door een grimmige verhaallijn en geeft hen de vrijheid om hun eigen weg te verkennen.

Diablo IV is trouw aan de roots van de franchise en levert harde gevechten tegen gruwelijke en gevarieerde monsters, een epische jacht op legendarische buit en eindeloze speelbaarheid en progressie. Spelers zullen levenslange avonturen vinden verspreid over een land dat is geworteld in unieke ecologieën en wordt bewoond door gevaarlijke nieuwe vijanden. Ze duiken in gerandomiseerde kerkers boordevol onvoorspelbare tegenstanders en onvoorstelbare schatten. Diablo IV blijft speelbaar in je eentje, maar biedt ook groepen spelers de mogelijkheid om elkaar in dezelfde gedeelde wereld te ontmoeten – of ze nu grotere uitdagingen willen aangaan. . . of mogelijk zelfs elkaar afslachten in speler-tegen-speler gevechten.

“Sanctuary is al meer dan 20 jaar een thuis voor Diablo-spelers, en het is met onze eigen diepe passie voor de serie en een diepe waardering van de community dat we Diablo IV vandaag aankondigen,” zei J. Allen Brack, president van Blizzard Entertainment . “We zijn verheugd om terug te keren naar de duistere, typische Diablo-gameplay waar spelers van houden terwijl ze de wereld en het verhaal op nieuwe manieren uitbreiden, en we kunnen niet wachten tot meer mensen het kunnen ervaren.”

In Diablo IV proberen spelers hoop terug te brengen in de wereld door het kwaad in al zijn gemene incarnaties te overwinnen – van kannibalistische demon-aanbiddende cultisten tot de geheel nieuwe verdronken ondoden die uit de kusten komen om hun slachtoffers naar een waterig graf te slepen. Voor het eerst in de serie zal Sanctuary een aaneengesloten, naadloze landmassa zijn die verschillende regio’s omvat, variërend van de brandende woestijn van Kejhistan tot de groene weerwolf-aangetaste bossen van Scosglen, tot de ruwe en ruige wildernis van de droge steppen.

Op BlizzCon onthulde Blizzard de eerste drie karakterklassen van Diablo IV, allemaal speelbaar tijdens de show:

  • De barbaar, bekend om zijn ongeëvenaarde kracht en brute melee-gevechten, maakt gebruik van een nieuw en krachtiger systeem in de strijd, Arsenal, dat hen bewapent met de mogelijkheid om vier verschillende wapens tegelijk te dragen en te schakelen door ze toe te wijzen aan individuele aanvallen.
  • De tovenares luistert terug naar hun Diablo II-wortels en vormt de elementen om hun vijanden uit te wissen door ze op scherpe pieken van ijs te impaclen, ze te elektrocuteren met bliksemschichten of regenende vlammende meteoren vanuit de lucht.
  • The Druid is een woeste shapeshifter wiens bijgewerkte speelstijl hen in staat stelt om vloeiend te transformeren tussen weerwolf, werebear en menselijke vorm om de rauwe kracht van de woede van de natuur los te laten op de krachten van de Burning Hells.
     

Deze drie iconische personages eren de nalatenschap van de franchise en illustreren hoe Diablo IV voortbouwt op de geschiedenis van de serie door de Diablo-kernfantasie te behouden en spelers in staat te stellen onbenutte gameplay-mogelijkheden met nieuwe inspiratie te verkennen. Spelers kunnen experimenteren en ontelbare personages bouwen via aanpasbare talentenbomen en vaardigheden, een diep buitensysteem gevuld met legendarische en set items om te verzamelen, runen en runen woordcombinaties, en zelfs gepersonaliseerde mounts voor het doorkruisen van de open wereld.

Diablo IV wordt ontwikkeld met behulp van moderne technologie die de franchise naar donkere, nieuwe diepten duwt. Deze technologie vormt de kern van alles wat spelers zullen zien, horen en voelen – en levert een veel hogere betrouwbaarheid en een meer boeiende ervaring. Het opent talloze mogelijkheden voor de Diablo-serie, van vloeiende karakteranimaties, zoals de vloeiende shapeshifting van de Druïde, tot de naadloze, enorme overworld-spelers die over zullen reizen op zoek naar de volgende met loot gevulde ondergrondse kerker. Uiteindelijk zal Diablo IV spelers aarden in een grimmiger en dodelijkere wereld.

Diablo IV is momenteel in ontwikkeling en komt naar pc, PlayStation 4 en Xbox One. Dappere zielen kunnen meer informatie vinden op www.diablo.com.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x