Home Gadgets In de NVIDIA Studio: juni driver voor ondersteuning van Blender 3.2, Sapphire 2022.5, Denoise AI 3.7.0 en meer

In de NVIDIA Studio: juni driver voor ondersteuning van Blender 3.2, Sapphire 2022.5, Denoise AI 3.7.0 en meer

by Mark van Truijen
De NVIDIA Studio Driver van juni zal de prestaties verbeteren en nieuwe functies ondersteunen in updates voor Blender, Sapphire en Denoise AI voor NVIDIA Studio-creators. De recente Blender 3.2 release bevat OpenVDB platformondersteuning in NVIDIA Omniverse. Met OpenVDB kunnen 3D-kunstenaars itereren met grotere bestanden, waardoor creatieve workflows worden versneld zonder de noodzaak om bestanden en groottes te verkleinen of te converteren. Blender 3.2 heeft ook een Light Group functie toegevoegd, waarmee artiesten de kleur en intensiteit van lichtbronnen in de compositor kunnen aanpassen zonder opnieuw te renderen.
BorisFX Sapphire 2022.5 ondersteunt nu multi-GPU-systemen voor de toepassing van GPU-versnelde visuele-effectplugins in Blackmagic’s DaVinci Resolve – waarbij GPU-kracht wordt geschaald met renderingssnelheden die tot 6x sneller zijnTopaz Denoise AI 3.7.0 heeft ondersteuning toegevoegd voor het NVIDIA TensorRT framework, wat betekent dat NVIDIA Studio-makers profiteren van aanzienlijk hogere inferentiesnelheden. Bij gebruik van RAW model denoising functies, loopt de inferentie tot 6x sneller.
Deze week staat Daniel Barnes in de schijnwerpers – een Senior Designer bij NVIDIA die gespecialiseerd is in visueel ontwerp en 3D content. Hij voegt zich bij ons In de NVIDIA Studio om te vertellen over zijn creatieve workflow bij het ontwerpen van de galactische 3D-scène Journey.

Met behulp van zijn GeForce RTX 3060-aangedreven laptop kon Barnes Journey snel en efficiënter in elkaar zetten dankzij de materiaalpresets en belichting van Omniverse Create. NVIDIA Canvas speelde ook een sleutelrol in de efficiëntie – dankzij het gebruik van AI kon Barnes de buitenruimte in enkele minuten genereren en eenvoudige penseelstreken omzetten in een realistisch, verbluffend uitzicht.

Wisselend tussen Adobe Substance 3D Painter Connector en de Omniverse NVIDIA vMaterials-bibliotheek hielp Barnes bij het ontdekken, creëren en verfijnen van texturen, waarbij hij zijn unieke kleurenschema stijl toepaste in Create.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x