Home Gaming Dragonball FighterZ Switch Versie Review

Dragonball FighterZ Switch Versie Review

De game was al even uit op de Xbox en Playstation 4, onze review stond dan ook al op tijd online, deze check je hier, Nu kwam er dan een nieuwe versie bij, die voor de Switch.

Is deze versie zo anders dan de andere versies? Nee, niet helemaal, de game is praktisch hetzelfde als de overige versies, daarvoor geld dan ook de recensie. Grafisch doet de game niet onder voor de andere versies, het oogt in hectische actie momenten schitterend en het gevoel van de serie blijft dan ook leven in deze versie.

Wat is er nieuw in deze versie, 3 v 3. Nu hoor ik je denken, maar dat zat er toch al in? Ja dat klopt maar niet zoals dit, het is namelijk mogelijk om met 6 spelers tegelijk te spelen, ieder kiest een karakter en dan begint de battle zoals je deze kent, 3v3 maar dan elk karakter bestuurd door een individueel. Dit zorgt voor veel komedie tussen elkaar, je weet soms niet, als je niet communiceert, wanneer je aan de beurt bent. Het kan zomaar gebeuren dat je in eens het gevecht in gevlogen wordt en meteen los kan gaan.

Ik vind dit een heerlijke toevoeging op de game en is dan ook erg vermakelijk als je met vrienden zit.

Vechten met een Joycon controller, dit is toch wel een dingetje, de knoppen L1/R1 en R2/L2 zijn niet aanwezig op 1 joycon, je krijgt hier 2 knoppen aan de bovenzijde voor terug. Het is dan ook iets makkelijker gemaakt voor de joycon, de aanvallen zijn te vinden onder deze verzamelknop, dit om zo nog steeds die actie te behouden en het mogelijk te maken om altijd met ze tweeën te kunnen spelen.

De conclusie wat betreft de versie voor de Switch is kort en krachtig, de switch versie doet niet onder voor de Xbox of PS versie. Het staat zijn mannetje en met de toevoeging van 3v3 en het mogelijk maken van spelen met een Joycon is net dat stukje extra. Heb je een switch in huis en zoek je een dijk van een game, Deze fighter mag dan eigenlijk niet ontbreken.