Binnen een maand kunnen we aan de slag met Doom, we konden al even proeven aan de multiplayer beta van deze game. Digital Foundry heeft een analyse gemaakt van deze beta en dan met betrekking tot de consoles.

Laten we beginnen met de resolutie, de PS4 versie zal draaien op 1080p en voor de Xbox one ligt dan de bekende 900p in het verschiet, deze zal dan worden geupscaled naar full HD. Volgens het bericht zien beide versies er goed uit enkel wint de PS4 het op finesse.

“However, the use of temporal anti-aliasing (TSSAA) along with the muted color scheme ensures that there are no obvious upscale artifacts on screen,” aldus Digital Foundry . “Edges appear smooth, with the combination of temporal supersampling and shader coverage providing a clean image that holds up very well against the PS4 version–which in itself looks rather soft too.”

Op het gebied van Frame rate scoren beide consoles goed, het doel was 60fps en dat wordt bij beide gehaald. Soms gaan ze er even onder maar voor de rest van de game zowel online als offline scoort de game netjes de 60fps.

“On the whole, the multiplayer portion of Doom is shaping up to be a solid performer on both consoles, with a consistent 60fps clearly within reach,” zo zegt Digital Foundry. “Controls feel crisp and responsive, and frame rate drops don’t cripple gameplay when the engine is under load.”

We kunnen dus uitkijken naar een heerlijke shooter, nog even wachten.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, s.v.p. laat een reactie achter.x
()
x
%d bloggers liken dit: