Home Gaming Dimensional Double Shift overschrijdt 500.000 werknemers en spelers en wordt de snelstgroeiende titel ooit van Owlchemy Labs

Dimensional Double Shift overschrijdt 500.000 werknemers en spelers en wordt de snelstgroeiende titel ooit van Owlchemy Labs

by Jos Vis

Owlchemy Labs, de VR-studio van Google achter VR-hits Job Simulator en Vacation Simulator, heeft aangekondigd dat zijn debuutmultiplayer-handtrackinggame, Dimensional Double Shift, meer dan 500.000 keer is gedownload sinds de lancering van het Open Beta Trainee Program in september. Deze mijlpaal bevestigt Dimensional Double Shift als de snelst groeiende titel in het door critici geprezen en heerlijk chaotische portfolio van de studio. Spelers kunnen later dit jaar uitkijken naar nog meer momenten van onbegrensd plezier wanneer er aanvullende Dimensional Double Shift-content verschijnt.

Dimensional Double Shift daagt de traditionele benadering van VR-gaming uit door middel van naadloze hand-tracking, coöperatieve gameplay en eigenzinnige humor. In Dimensional Double Shift werken spelers samen om een ​​combinatie van garages en eetgelegenheden te runnen bij Gas N’ Grill-locaties in het Omniversum. Samen bedienen de spelers de klanten van Gas N’ Grill door maaltijden te koken, auto’s te repareren en meer… met wisselend succes… terwijl ze onder het waakzame oog van ALICE staan.

Hier is een momentopname van de chaos die spelers de afgelopen vijf maanden bij Gas N’ Grill hebben veroorzaakt:

  • Totaal aantal speeluren: 1,3 miljoen uur – dat zijn meer dan 54.000 dagen voor degenen die het bijhouden, maar er worden geen overuren betaald.
  • Times AI Manager ALICE werd gebopped: 15,4 miljoen – omdat onze digitale overheersers blijkbaar een wake-up call nodig hadden.
  • Aantal voltooide dinerbestellingen: 7,4 miljoen – de burrito’s bij Gas n’ Grill zijn echt lekker!
  • Voltooide automodules: 10,3 miljoen – wie heeft er een monteur nodig als je interdimensionale stagiaires hebt?

“Het daverende succes van Dimensional Double Shift laat zien dat onze instincten juist waren: mensen willen VR spelen met hun vrienden in een leuke en naadloze omgeving. Wat we niet hadden verwacht, was dat het zo snel zou aanslaan terwijl we nog in de bètafase zaten,” zei Andrew Eiche, CEOwl bij Owlchemy Labs. “Deze mijlpaal van 500.000 downloads is een bewijs van de ongeëvenaarde honger naar vindingrijkheid en een vleugje absurditeit waar spelers naar snakken.”

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x