Home Gaming Devolver misbruikt marketingbudget voor ‘E3’-presentatie

Devolver misbruikt marketingbudget voor ‘E3’-presentatie

by Jos Vis

Te midden van een baanbrekend nieuw niveau van vervelende digitale showcases, wil Devolver Digital de lat voor overschatte marketingvideo’s verhogen met de Devolver Direct van dit jaar op zaterdag 11 juli om 15.00 uur Nederlandse tijd. Het zevende beste indie-gamelabel komt opnieuw op de proppen en is content een live vooraf opgenomen presentatie op Twitch en Steam.

De showcase van dit jaar zet de traditie van overbeloftes voort met nieuwe game-onthullingen, gameplay-onthullingen, aankondigingen van de releasedatum en speciale gasten uit de branche om deze belangrijke marketingbulletins in te luiden. En het is bijna allemaal gameplay, want dat is wat de jongeren van vandaag eisen.

Het verbazingwekkende misbruik van het marketingbudget zal eindigen met een paar verrassingen en gamedemo’s die kunnen worden gespeeld door de super enthousiaste massa’s, waaronder Carrion, Disc Room en een onaangekondigde game. Misschien ook een andere game, die echt laat zien waar dit allemaal toe leidt.

Devolver Digital-fans en tegenstanders kunnen het onnodig ingewikkelde verhaal van de lopende saga inhalen door de Devolver Direct van vorig jaar te bekijken en hun onwetende speculatie te beginnen op Discord.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x