Home Gaming ‘Cyberpunk 2077’ heeft vandaag een NVIDIA DLSS 3-upgrade gekregen!

‘Cyberpunk 2077’ heeft vandaag een NVIDIA DLSS 3-upgrade gekregen!

by Mark van Truijen
Cyberpunk 2077 wordt bij elke patch beter en de patch van vandaag voegt NVIDIA DLSS 3 toe, de volgende revolutie in neurale graphics. Dankzij DLSS 3 kunnen GeForce Gamers Cyberpunk 2077 ervaren met elke instelling en ray traced opties maximaal benut voor de beste beeldkwaliteit, en de prestaties zijn geweldig.
 
Met realistische schaduwen en belichting en de extra prestaties van NVIDIA DLSS 3 kan geen enkel ander platform tippen aan de Cyberpunk 2077-ervaring op een GeForce RTX-pc.
Cyberpunk 2077 is uitgegroeid tot de benchmarkgame voor een nieuwe generatie gamers die zich afvraagt: “Maar kan het Cyberpunk draaien? Cyberpunk 2077 moet worden opgenomen in elke benchmark die wordt gebruikt om GPU’s te testen en moet worden getest om de beste ervaring te leveren – elke instelling en ray traced opties gemaximaliseerd en DLSS 3 ingeschakeld.
 
DLSS is altijd aan het bijleren, nieuwe verbeteringen in Cyberpunk 2077
De nieuwe patch levert verbeteringen, waaronder AI-netwerkverbeteringen voor DLSS Frame Generation die beter gebruik maken van de gegevens van de game engine, waardoor de stabiliteit van de UI en de beeldkwaliteit tijdens snelle bewegingen worden verbeterd. Bekijk een voorbeeld in deze video.
Cyberpunk 2077 zet een nieuwe standaard
Cyberpunk 2077 is een game die de volgende generatie gamegraphics heeft gedefinieerd door het gebruik van DirectX Ray Tracing, een belichtingstechniek die de manier nabootst waarop licht in de echte wereld weerkaatst en breekt, waardoor een geloofwaardiger omgeving ontstaat dan in meer traditionele games met statische belichting.
 
De game gebruikt verschillende ray-tracing technieken om een enorme toekomstige stad ongelooflijk gedetailleerd weer te geven, en geeft gamers een kijkje in de toekomst van pc-gaming. De huidige versie van het spel maakt gebruik van ray traced schaduwen, reflecties, diffuse verlichting en ambient occlusion. Als je de ‘Psycho-modus’ aanzet in de ray traced belichtingsinstellingen, zie je zelfs ray traced globale verlichting als het zonlicht realistisch door de scène kaatst.
 
Het resultaat is een visueel verbluffende spelervaring in een geloofwaardige dystopische futuristische omgeving. Uitgestrekte stadsgezichten die subtiele schaduwen gebruiken om diepte aan te geven. Ramen, spiegels en plassen met nauwkeurige reflecties. Night City-wijken die baden in neonlicht – een effect dat essentieel is voor de cyberpunk-esthetiek van het spel.
 
Met de nieuwste patch voor Cyberpunk 2077 en een GeForce 40-series GPU krijgen gamers vandaag een glimp te zien van de AI-aangedreven toekomst van pc-gaming..
 
DLSS 3 zet de toon voor Ray Tracing: Overdrive Mode!
De toevoeging van DLSS 3 zet de toon voor de aankomende Cyberpunk 2077 ‘Ray Tracing: Overdrive Mode‘, een aankomende update die de ray tracing van het spel naar nieuwe hoogten zal tillen en de toch al onvoorstelbare visuals van de game sterk zal verbeteren.
 
‘Ray Tracing: Overdrive Mode’ zal Cyberpunk 2077 de komende jaren de nieuwe ‘But can it play’ game maken. En DLSS 3 zal de belangrijkste functie zijn die GeForce 40-series gamers de mogelijkheid geeft om ‘ja’ te antwoorden op de vraag “Maar kan het Cyberpunk draaien?”.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x