Home GamingAndroid Blade & Soul: Demonsbane – Grote update gelanceerd met Flying Zeppelin Dungeon

Blade & Soul: Demonsbane – Grote update gelanceerd met Flying Zeppelin Dungeon

by Jos Vis

De eerste grote content-update voor Blade & Soul sinds de lancering van de Unreal Engine 4-upgrade is gearriveerd in de vorm van Blade & Soul: Demonsbane. De gratis update is vanaf vandaag beschikbaar en bevat een gloednieuw hoofdstuk in de epische verhaallijn, de nieuwe Aerodrome-kerker, verschillende nieuwe gameplay-systemen, een nieuwe reeks accessoires en meer. Bezoek de patch-opmerkingen hier voor volledige details over de updates in Blade & Soul.

Epic Story Arc – Act XI Part 2. De Hongmoon Warrior zal meer te weten komen over wat Mushin veranderde van de rechtvaardige en eervolle generaal in de schurk die hij zou worden. De voortzetting van de Epic Story Arc zal de gebeurtenissen onthullen die Mushin op het pad van de duisternis hebben geleid – spelers zullen oude vrienden ontmoeten die hen door het goddelijke rijk zullen leiden om Mushin zelf te confronteren en de rijken te redden van instorten…

The Aerodrome Dungeon and Demonsbane System – The Aerodrome is een nieuwe kerker voor 4 spelers voor eindspelspelers en Blade & Soul’s eerste Mythical Dungeon. Aerodrome is een gigantische vliegende zeppelin, die is verschenen boven Fishbelly Pub waar een Martial Arts-toernooi wordt gehouden … behalve dat geen van de krijgers die aan het toernooi meedoen, is teruggekeerd. De kerker is de eerste met het nieuwe Demonsbane-systeem. Als spelers de kerker voltooien, ontgrendelen ze verschillende niveaus van Demonsbane, die nieuwe baasmechanica, spelerdebuffs, enz. toevoegt om spelers voortdurend uit te dagen terwijl ze de kerker leegmaken. Met meer risico komt een grotere beloning voor spelers – en natuurlijk kunnen spelers elk niveau opnieuw spelen dat ze eerder hebben gewist.

Breaker-systeem – Sommige spelersvaardigheden hebben nu de mogelijkheid om de status “Breaker” toe te voegen aan bazen tijdens gevechten. Vertegenwoordigd door een meter onder de gezondheidsbalken van de Mythic Dungeon-baas, wanneer deze door spelers tijdens gevechten wordt gevuld, zal de baas tijdelijk verdoofd en vatbaarder worden voor schade. Spelers zullen moeten kiezen of ze een build willen gebruiken die deze totale aanvallen mogelijk maakt als een manier om strategieën dynamisch te wijzigen tijdens baasgevechten.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x