Green Hell VR voor PlayStation VR2 is al meer dan een maand beschikbaar in de PS Store. De nieuwste bril, samen met de kracht van PS5, hebben aanzienlijke verbeteringen mogelijk gemaakt in dit populaire overlevingsspel. Sindsdien luistert Incuvo naar de opmerkingen van spelers en werkt voortdurend aan oplossingen. Nu hebben ze een grote traktatie voor ons klaargemaakt.
In de nieuwste patch (1.1.0) krijgen we veel verwachte verbeteringen. We zullen daar onder meer veranderingen in gameplay, balans en haptische kenmerken aantreffen. Alles is samengevat in de patch-opmerkingen hieronder:
- Aanpassingen aan voedselwaarden en hun bereidingstijden
- Visuele aanpassingen in droomsequenties
- Oplossingen voor slapeloosheid – de tijd die nodig is voor het eerste niveau wordt niet gereset na het laden van een opgeslagen bestand. Slapeloosheidsniveaus één voor één, maar de tijd die nodig was voor hogere niveaus werd verkort
- Haptische feedbackverbeteringen
- Nieuwe scenario’s voor headsettrillingen
- De onderarm van de speler kantelt niet meer na het draaien van de pols, waardoor het gebruik van een smartwatch makkelijker wordt
- Aanpassingen aan de gereedschapsbalans: obsidiaangereedschappen zijn nu duurzamer
- Aanpassingen aan het audiovolume
- Grotten en gebouwen sluiten omgevingsgeluid niet langer af
- Ondertitels zijn nu zichtbaar tijdens vision fades
- Lange ondertitels lopen door en moeten meer in het midden van het beeld worden weergegeven
- Nieuwe achtergrond voor pauzemenu
- Implementatie van adaptieve triggers
- Het schalen van de gebruikersinterface heeft invloed op alle HUD-elementen