Home Gadgets  Versnelling van 3D-workflows, deze week ‘In de NVIDIA Studio’

 Versnelling van 3D-workflows, deze week ‘In de NVIDIA Studio’

by Sven
3D-workflows kunnen ongelooflijk veeleisend zijn, waardoor artiesten wachten tot hun kunst is gerenderd in plaats van zich te concentreren op het creatieve proces. Ontdek hoe NVIDIA Studio het verschil maakt voor 3D-kunstenaars In de NVIDIA Studio van deze week. We laten zien hoe conceptkunstenaar Pablo Muñoz Gómez een 2D-schets van een mythisch boswezen kon omtoveren tot een 3D-meesterwerk door gebruik te maken van de voordelen van NVIDIA RTX-versnelling. 

Wanneer hij werkt tussen Adobe Substance 3D Painter, Sampler en Marmoset Toolbag 4, vindt Gómez dat de juiste GPU hem in staat stelt om zich te concentreren op het creëren van content. “Sinds ik ben overgestapt op de GeForce RTX 3090, ben ik simpelweg in staat om meer tijd te besteden aan de ‘creatieve stadia’ en het testen van dingen om mijn concept te verfijnen wanneer ik niet hoef te wachten op een render of me zorgen hoef te maken over het optimaliseren van een scène, zodat ik deze in real-time kan zien.” 
Door gebruik te maken van de kracht van zijn GeForce RTX 3090 GPU, kan Gómez NVIDIA Iray-technologie gebruiken om in realtime te bewerken en gebruik te maken van ray traced baking voor hogere rendersnelheden. Met de exclusieve, interactieve ray tracing van RTX kan Gómez realistische slijtage-effecten in realtime op zijn werk toepassen, ook aangedreven door zijn GPU.

Lees meer over Gómez en hoe we creatieve workflows voor 3D-kunstenaars versnellen In de NVIDIA Studio van deze week

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x