Home Gadgets Unawake: levensechte personages, mogelijk gemaakt door NVIDIA’s Audio2Face AI-technologie

Unawake: levensechte personages, mogelijk gemaakt door NVIDIA’s Audio2Face AI-technologie

by Jos Vis

Onafhankelijk ontwikkelingsteam RealityArts Studio en uitgever Toplitz Productions kondigen met trots aan dat Unawake, de komende actie-avonturengame, gebruik zal maken van Audio2Face-technologie van NVIDIA om hun karakteranimaties te verbeteren.

Met de integratie van Audio2Face gebruikt Unawake een generatieve AI om emotionele en levensechte gezichtsanimaties te creëren op basis van vooraf opgenomen voice-overs. De opname van deze technologie, die wordt getoond op de NVIDIA-stand op de GDC van dit jaar in San Francisco, zal een stempel drukken op de intense gameplay en het vertellen van verhalen die de spelers zullen ervaren wanneer ze Unawake later dit jaar in handen krijgen.

“We zijn nederig en vereerd dat NVIDIA Unawake heeft gekozen om hun AI-tools te presenteren”, zegt Ismail Kemal Ciftcioglu, medeoprichter van RealityArts en Game Director voor Unawake. “Bij de ontwikkeling bespaart Audio2Face ons veel tijd, zodat we ons kunnen concentreren op het vertellen van verhalen en het leveren van de best mogelijke game. Bedankt dat je ons de kans hebt gegeven om een nieuw tijdperk in contentcreatie in te luiden!”

Deze mijlpaal markeert de volgende stap in de vooruitgang die het verwachte first-person melee-actiespel heeft geboekt sinds de laatste openbare vertoning met een demo met Halloween-thema op Steam Scream Fest 2023.

Na het verzamelen van de feedback van duizenden spelers, heeft RealityArts niet alleen aanzienlijke verbeteringen aangebracht aan de gameplay-kant van Unawake, maar ook gewerkt aan visuals, b.v. met integratie van Epic’s MetaHuman-toolset en Audio2Face, terwijl er in het algemeen meer inhoud wordt toegevoegd.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x