Op dag 3 van GDC is er de focus voor realtime ray tracing-integratie in game engines en in games!
Hieronder de samenvatting van de aankondigingen en onderaan deze mail is het volledige persbericht in het Engels te vinden.
Epic kondigt aan dat UE4 Real-time Ray Tracing krijgt op 26 maart & showt een “Killer New Demo”
Epic heeft aangekondigd dat UE4 Real-time Ray Tracing krijgt op 26 maart. Als onderdeel van hun keynote die vandaag bij GDC plaatsvond, kondigde Epic aan dat Unreal Engine 4.22 ondersteuning zal krijgen voor real-time ray tracing, van ‘preview’ naar ‘supported’ op 26 maart 2019.
Epic, Microsoft en NVIDIA maken een DXR Spotlight contest voor game ontwikkelaars bekend
Epic, Microsoft en NVIDIA houden een DXR Spotlight contest voor game ontwikkelaars ter ere van de release van real-time ray tracing ondersteuning in Unreal Engine 4.22. We zijn op zoek naar game ontwikkelaars en content creators om tech demo’s te maken die real-time ray-tracerende reflecties, real-time schaduwen en / of real-time globale verlichting gebruiken met Unreal Engine 4.22 met Microsoft® DirectX® 12 en DXR. De winnaars krijgen NVIDIA RTX ™ TITAN GPU’s.
Meer informatie over de Unreal Engine 4.22 contest is hier te vinden: https://developer.nvidia.com/DXR-spotlight
GameWorks RTX maakt het toevoegen van Ray Tracing aan de game eenvoudiger
GameWorks RTX zou een goede plek zijn om je contest inzending te starten. Het is een uitgebreide set tools die NVIDIA biedt aan ontwikkelaars van games om hen te helpen bij het implementeren van real-time ray tracing effecten in hun games. GameWorks RTX is aangekondigd op GDC.
Meer informatie over GameWorks RTX is hier beschikbaar: https://developer.nvidia.com/rtx