Home Gaming Teamwerk staat centraal in de Squad 6.0-update van Offworld Industries

Teamwerk staat centraal in de Squad 6.0-update van Offworld Industries

by Jos Vis

Offworld Industries is verheugd aan te kondigen dat Update 6.0, de nieuwste reeks verbeteringen aan hun populaire 50v50 militaire FPS Squad, nu wereldwijd beschikbaar is voor alle spelers. De nieuwste verzameling toevoegingen en verbeteringen aan de populaire shooter brengt een van de meest substantiële updates tot nu toe met zich mee: een complete herziening van infanteriegevechten, geïmplementeerd om de meest leuke, meeslepende en authentieke infanteriegevechtservaring mogelijk te maken. Deze vernieuwde gevechtsdynamiek legt een grotere nadruk op teamwerk, waardoor de behoefte aan samenwerkingstactieken groter wordt om de overwinning op je tegenstanders te claimen, en betekenisvollere afwegingen tussen verschillende facties, wapens en optica worden gegenereerd.

Het algemene doel van de gevechtsrevisie is om de kern van de Squad-gameplay-ervaring te versterken, terwijl de toegankelijkheid voor zowel nieuwe als bestaande spelers wordt gewaarborgd en de steile leercurve van de gevechtsmechanismen van de game wordt verzacht. Enkele van deze verbeteringen zijn onder meer:

  • Onderdrukking heeft een volledige herwerking gekregen. We streven ernaar om onderdrukking op de voorgrond te brengen als een nuttig tactisch instrument voor zowel aanval als verdediging in elk vuurgevecht. Het onderdrukkingseffect vermindert de gevechtseffectiviteit van een speler door het zicht van de speler te verdoezelen en zijn vermogen om te richten te verminderen, waardoor hij wordt aangemoedigd zich te herpositioneren om een ​​betere tactische basis te krijgen. Dit vergroot de noodzaak om als team te werken en verkleint de kans dat één speler een wedstrijd domineert. Bovendien creëren krachtigere wapens een langduriger onderdrukkingseffect.
  • Picture-in-Picture (of PiP) scopes zijn aan het spel toegevoegd, dus bij het richten door een vergrote scope wordt alleen ingezoomd op het gebied binnen de scope, waarbij het gezichtsveld voor verschillende optica de werkelijkheid volgt metingen in de meeste gevallen.
  • Gunplay is aangepast om leukere, teamgerichte infanteriegevechten te creëren, en de mogelijkheid voor een enkele speler om de uitkomst van een vuurgevecht te beïnvloeden is verzacht, zodat effectieve communicatie en teamwerk in de meeste gevallen individuele jagers moeten overwinnen.
  • Spelers die zich in een slechte positie ten opzichte van de vijand bevinden, lopen een grotere kans gewond te raken en minder snel gedood te worden, waardoor ze zinvolle kansen krijgen om op inkomend vuur te reageren en de strategie in realtime aan te passen.

Andere functies zijn onder meer aangepaste spelersbewegingen, het aanmoedigen van meer doelbewuste en teamgerichte positionering, en de toevoeging van nabijheidsindicatoren om je medesoldaten in de gaten te houden. Update 6.0 introduceert ook gloednieuwe wapenskins voor het slagveld, de eerste in een geplande reeks wapenskinpakketten waarmee spelers hun uitrusting kunnen aanpassen.

Met Update 6.0 is het hele infanteriegevecht van de grond af aan geüpgraded en herwerkt, wat de grootste verandering in de essentiële gameplay van Squad markeert sinds de titel voor het eerst werd uitgebracht.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x