Home Gaming Suicide Squad: Kill the Justice League seizoen 1 past de end game eisen aan

Suicide Squad: Kill the Justice League seizoen 1 past de end game eisen aan

by Mark van Truijen

Naast nieuwe Incursion-missies, buit en The Joker, maakt Seizoen 1 van Suicide Squad: Kill the Justice League ook uitgebreide wijzigingen in bestaande systemen. Het verlaagt de vereisten voor de introductie tot het eindspel, zoals het voltooien van Elseworld Missions die een Finite Crisis Rank 5 vereisen in plaats van 10. Het voltooien van Killing Time zal Rank 10 vereisen in plaats van 20, terwijl de Hardcore-versie Rank 15 vereist in plaats van 30.

Eindspel Patrol-missies bieden ook een XP-boost van 50 procent gedurende 45 minuten, die wordt vernieuwd wanneer deze wordt herhaald. Opties voor het aan- of uitzetten van Health/Shield Bars, de Traversal Resource Bar, Support Action, Input Prompts, Mission Objective en meer in de UI komen ook.

De beloningen van het Civilian Care Package worden ook verhoogd, met een Legendary-pakket dat 2000 Battle Pass XP, 13000 Promethium, 240 Coluan Crystals, 30 Inertron, 100K Credits, drie uitrustingsstukken en nog veel meer verleent. Ten slotte krijgen sluipschutters verschillende nerfs, zoals 30 procent schade oplopen bij het teleporteren. Hun teleportatie duurt nu zeven seconden en zal tot vijf meter overbruggen in plaats van acht.

Bekijk hieronder enkele van de patchnotities en volledige details.

Season 1 – Episode 1 – Patch Notes

We have lowered the requirements for completing the End Game introduction. These are now as follows:

  • Complete Elseworld Missions
    – NEW! – Reach Finite Crisis Rank 5 (Previously 10)
  • Complete Killing Time
    – NEW! – Reach Finite Crisis Rank 10 (Previously 20)
  • Complete Killing Time Hardcore
    – NEW! – Reach Finite Crisis Rank 15 (Previously 30)
  • Complete Mayhem Mission at Mastery Level 10
  • Patrol missions during the End Game now also grant a 50% XP boost for 45 minutes upon completion. This boost does not stack, however; the duration will refresh if you complete additional Patrols while the boost is active.
  • The Affliction Immunity Mutator no longer requires enemies to be hit with a Critical Hit to remove the effect. It is now removed when enemies take any damage.
  • The BOOM! Mutator no longer triggers on Shield Harvest or Suicide Strike kills.
  • We have added several new HUD customization options that you can toggle on/off. These are:
    – Health/Shield Bars
    – XP Bar
    – Traversal Resource Bar
    – Special Abilities
    – Support Action
    – Input Prompts
    – Mission Objective
  • Care Packages and Clan Care Packages have had their rewards updated to reflect the time and effort needed to increase their tiers. These are now as follows:

Civilian Care Package rewards:

Common

  • 100 Battle Pass XP
  • 500 Promethium
  • 10k Credits
  • 32 Precious Alloys
  • 20 Coluan Crystal

Uncommon

  • 2 Pieces of Gear
  • 200 Battle Pass XP
  • 1000 Promethium
  • 20k Credits
  • 56 Precious Alloys
  • 35 Coluan Crystal
  • 14 B-Technology
  • 7 Inertron

Rare

  • 2 Pieces of Gear
  • 300 Battle Pass XP
  • 1500 Promethium
  • 30k Credits
  • 80 Precious Alloys
  • 50 Coluan Crystal
  • 20 B-Technology
  • 10 Inertron

Epic

  • 2 Pieces of Gear
  • 400 Battle Pass XP
  • 2000 Promethium
  • 40k Credits
  • 96 Precious Alloys
  • 60 Coluan Crystal
  • 24 B-Technology
  • 12 Inertron

Legendary

  • 2 Pieces of Gear
  • 500 Battle Pass XP
  • 3000 Promethium
  • 60k Credits
  • 120 Precious Alloys
  • 75 Coluan Crystal
  • 30 B-Technology
  • 15 Inertron
  • Enemy Snipers have had received some changes to slow them down a little to give player more opportunity to deal with them. They can now also be damaged while teleporting.
  • Snipers now take 30% damage while teleporting, up from 0%.
  • Sniper teleport cooldown has been increased to 7 seconds, up from 3 seconds.
  • Sniper teleport proximity distance decreased to 5 meters, down from 8 meters.
  • Snipers will no longer teleport if they on the same rooftop as the player while still being outside of teleport proximity distance.
  • Changed Assault Missions to only offer Legendary or Notorious items as rewards upon completion, and no longer Epic or below.
  • UI improvements have been made to stacking debuffs on enemies. These should now be more readable.
  • Riddler Trophies in Scan range are now highlighted.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x