Home Gaming Suicide Squad: Kill the Justice League komt met nieuwe patch

Suicide Squad: Kill the Justice League komt met nieuwe patch

by Mark van Truijen

Rocksteady Studios heeft een nieuwe patch uitgebracht voor Suicide Squad: Kill the Justice League, en zoals beloofd, lost het een bug op met de brand schade schaling van Diablo Blaze. In plaats van te schalen met vijandelijke debuffs en speler schade buffs, schaalt het alleen met de voormalige.

Met deze veranderingen gelooft Rocksteady dat spelers minder snel hetzelfde Mastery Level zullen bereiken. Nieuwe leaderboards zijn beschikbaar (met de vorige nu gearchiveerd), maar deze patch vermindert ook de vijandelijke gezondheidsschaling voor Mastery Level 46 en hoger. Ze zullen meer schade aanrichten, dus wees niet zelfgenoegzaam.

Andere veranderingen zijn onder andere dat Heat Wave’s Molten Skin en The Turtle’s Shell schilden 90 procent schade reductie geven in plaats van 100 procent. Verder geven Gizmo’s Support Squad missies niet langer XP op voertuig kills vanwege spelers die hetzelfde exploiteren, hoewel missie voltooiing nog steeds XP geeft. Bekijk de volledige patch notes hieronder.

Suicide Squad: Kill the Justice League is beschikbaar voor Xbox Series X/S, PS5 en PC.

PATCH NOTES – FEBRUARY 14TH

BUG FIXES:

  • Fixed a bug that was causing Burning damage to scale with both player damage buffs and enemy debuffs. Burning damage should only be scaling via enemy debuffs.Fixed a bug that allowed Toyman to stack multiple of the same Augment on your gear.Fixed a bug that sometimes prevented modifications to Augments on your gear from saving after exiting a multi-player session and joining a single-player session.

CHANGES IN THIS RELEASE:

  • Heat Wave’s Molten Skin & The Turtle’s Shell have had their damage reduction reduced from 100% to 90%.Due to some players exploiting certain mission mechanics, vehicle kills during Gizmo’s Support Squad missions no longer grant XP. You are still awarded XP for mission completion.With the fix to Burning damage, players will be less likely to get to the same Mastery Level as before.As a result, we will be creating new Leaderboards in the interest of fairness. Fear not though, as we will be archiving the existing Leaderboards, so those currently atop the rankings will live on in infamy!With the fix coming to Burning damage scaling and hearing the concerns around hitting a wall when climbing Mastery levels, we have reduced enemy health scaling for Mastery levels 46 and above.To keep things challenging, enemies at Mastery level 46 and above will now deal more damage.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x