De Mijn Simyo app van Sim Only provider Simyo is van top tot teen vernieuwd. De app is nóg persoonlijker, dankzij de toevoeging van meerdere accounts en een persoonlijke foto van elk account. Ook zijn de gebruikers dankzij de vernieuwde app bij Simyo nu nog meer baas in eigen bundel.
De 3.0-update van de Mijn Simyo app is begin januari 2016 vrijgegeven voor een aantal Simyo-gebruikers. De feedback die het ontwikkelingsteam daarna verzamelde is direct in de app verwerkt. Zo bracht Simyo in twee maanden tijd meerdere app-updates uit, met dank aan de feedback van gebruikers. In de laatste update is onder andere de Android-widget in de app verwerkt en kunnen gebruikers nu aangeven of ze automatisch willen inloggen in de app zodra ze deze opstarten. De app is sinds deze week voor alle Android- en iOS-gebruikers te downloaden via de Play Store en App Store.
Versie 3 van de Mijn Simyo app brengt een groot aantal vernieuwingen met zich mee. Is de internetbundel van een Sim Only klant op? Dan kan hij via de app MB’s bijkopen. Natuurlijk is er ook aan de Prepaid klanten gedacht: via de app kan tegoed nu worden opgewaardeerd. Daarnaast is de beveiliging van de app sterk verbeterd: elk account wordt nu beveiligd met een pincode.
De belangrijkste vernieuwingen:
- MB’s bijkopen;
- Prepaid tegoed opwaarderen;
- Simyo VriendenDeal toegevoegd aan de app;
- Fris, herkenbaar Simyo-uiterlijk;
- Ruimte voor meerdere accounts en deze beveiligen met een inlogcode;
- Optie om meteen in te loggen zonder inlogcode;
- Android-widget toegevoegd;
- Geoptimaliseerd voor Android 5.0, iOS 9, iPhone 6, iPhone 6 Plus en de iPhone 4;
“De nieuwe versie van de Mijn Simyo app is voor én met onze klanten ontwikkeld. Veel nieuwe functies zijn namelijk aan de hand van de waardevolle feedback ontwikkeld”, vertelt Bart Versteijlen, General Manager van Simyo. “Dankzij deze feedback hebben we de app in een maand tijd twee keer geüpdatet, zodat onze klanten tevreden blijven over de app. We blijven met ons team natuurlijk hard waren om de Mijn Simyo app verder te verbeteren.”
Alle nieuwe functies in de vernieuwde Mijn Simyo app kunt u vinden op het Simyo Blog.
Over Simyo
Simyo is een Sim Only provider die het netwerk van KPN gebruikt. Bij Simyo zijn klanten baas in eigen bundel, want ze kunnen al hun telecomzaken zelf online regelen. Ook kunnen ze de gehele maand bel- en internetbundels verhogen of verlagen via Mijn Simyo en de Mijn Simyo app. In de afgelopen drie jaar kwam Simyo zes keer op rij als beste uit de test bij de Mobiele ProviderMonitor van de Consumentenbond. Daarnaast heeft Simyo al twee jaar lang de hoogste NPS-score in de telecommarkt (+41, per februari 2016) en is het als eerste telecomprovider genomineerd voor het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.