Home GamingServers van Anthem sluiten op 12 januari 2026

Servers van Anthem sluiten op 12 januari 2026

by Pim, Sel

BioWare’s Anthem zal op 12 januari 2026 worden stopgezet. De servers gaan dan offline, en omdat er geen offline modus beschikbaar is, zal de game niet meer speelbaar zijn. Electronic Arts heeft de mogelijkheid om het spel en premium valuta aan te schaffen inmiddels verwijderd, al blijft het nog speelbaar voor EA Play- en Play Pro-abonnees tot 15 augustus.

BioWare zal geen ontslagen doorvoeren als gevolg van het stopzetten van de game, wat goed nieuws is. Aan de andere kant, aangezien Anthem al geruime tijd in een soort overlevingsmodus verkeert na het annuleren van de grootschalige herziening, bekend als Anthem Next, is het wellicht niet verrassend dat er al geen ontwikkelaars meer aan het project werkten.

Related Posts

Leave a Comment