Samsung start vanaf vandaag met 24-uursondersteuning via telefoon en Messenger. Voortaan kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met de Samsung klantenservice voor vragen, klachten of problemen met Samsung-producten. De 24-uursondersteuning is onderdeel van de strategie om klanten altijd en overal bij te kunnen staan voor advies en het beantwoorden van vragen over Samsung-producten.
“Wij willen er altijd zijn voor onze klanten. Service is voor ons een onderdeel van het product dat je koopt”, zegt Daan van der Mijden, Director Customer Service bij Samsung Benelux. “Met onze 24-uursondersteuning brengen we service dichterbij en helpen we klanten op het moment dat het hen uitkomt. Daarmee zetten wij de norm en gaan wij verder.”
Klanten nemen contact op met de klantenservice van Samsung als zij vragen hebben, bijvoorbeeld over de installatie van hun nieuwe wasmachine of het bedienen van de Smart Hub in Samsung Smart TV’s. Bij veel softwarematige kwesties kan de 24-uursondersteuning direct helpen. Door de juiste vragen te stellen, helpen de medewerkers klanten door de menu’s en selecteren zij zelf de juiste instellingen. Ook is het mogelijk mobiele apparatuur op afstand over te nemen, waarna de supportmedewerker de juiste instellingen voor de klant selecteert.
Uiteraard kunnen supportmedewerkers ook een afspraak inplannen voor bijvoorbeeld een reparatie.De Samsung 24-uursondersteuning is bereikbaar via Facebook Messenger en telefoonnummer 088 9090100 (lokaal tarief). Je kunt Samsung ook via Twitter, Facebook of de Samsung Community bereiken.