Home MoviesDVD/Blu-Ray Review Underwater

Review Underwater

by Marc Beers

Ik wil deze review beginnen met het bedanken van Warner Bros. Doordat zij mij de Blu-ray van deze film opstuurden, kon ik de film heel goed reviewen. Ik vind het erg aardig dat zij mij dit opstuurden. In deze review ga ik vertellen wat ik van de film vond. Nu verder met de review.

Underwater gaat over een team onderzoekers in de Marianentrog. Het team krijgt te maken met een aardbeving die het lab helemaal verwoest. Alle onderzoekers moeten nu alles eraan doen om te overleven. Het team wordt aangevoerd door Norah. Terwijl het team alles op alles zet, leren ze elkaar beter kennen en vertrouwen ze op elkaar om zichzelf te redden. Of dit ook gaat lukken, daarvoor moet je nu de film zelf gaan kijken.

Het acteerwerk was echt goed. Vooral Kristen Stewart en Vincent Cassel waren erg goed in hun rollen. Daarnaast was de supporting cast goed, en daar sprong dan T.J. Miller weer uit, omdat hij zijn rol ook erg goed gestalte gaf. Wat ik ook goed vond aan het acteerwerk is dat je ook echt geloofde dat de acteurs de personages waren en dat heb ik niet altijd bij films, dus dat vind ik een groot pluspunt.

Deze film is zeker spannend, er zitten veel schrikmomenten in, waardoor je weer op het puntje van je stoel zit. Ook vond ik dat de film spannend was door het grotendeels ontbreken van een echte soundtrack waardoor de suspense steeds groter werd. En als laatste punt waardoor de spanning ook erg hoog was, was de sfeer die door de hele film hing, dat het op elk moment fout zout kunnen gaan lopen voor onze personages.

Ik raad deze film zeker aan voor mensen die een goede supense thriller willen zien. Ook raad ik de film aan voor mensen die fan zijn van deze acteurs, want ze spelen zeker op de toppen van hun kunnen en dan met name Kristen Stewart. Ik raad deze film dus zeker aan en dan wil ik deze review afsluiten door nogmaals Warner Bros. te bedanken voor het opsturen van de film en mij de mogelijkheid te geven de film te reviewen.

Underwater is nu te bekijken op DVD, Blu-ray en de diverse streamingplatforms, zoals Pathé Thuis.