Home Gaming Prison Architect 2 komt op 26 maart naar pc en consoles

Prison Architect 2 komt op 26 maart naar pc en consoles

by Jos Vis

Paradox Interactive en Double Eleven hebben vandaag Prison Architect 2 aangekondigd, de 3D-opvolger van hun gevangenismanagementsimulator. De game biedt diepere simulatie, meer controle over de speler, een systeem voor bewonersgedrag en creatieve opties om de volgende generatie managementgameplay te definiëren. Prison Architect 2 wordt op 26 maart gelanceerd op Steam, Xbox Series X|S en PlayStation 5. Ondernemende architecten kunnen Prison Architect 2 vandaag pre-orderen op pc.

Prison Architect 2 biedt geavanceerde simulatiesystemen, waarmee spelers ingewikkelde verbindingen kunnen bouwen met een hoge mate van creatieve vrijheid in een 3D-omgeving. Van het bouwen van uitgebreide structuren tot het beheren van de behoeften van gevangenen met behoud van de financiële stabiliteit van de faciliteit: Prison Architect 2 breidt de gameplay en creatieve tools over de hele linie uit, voor een boeiende sandbox-ervaring. De game introduceert ook een verbindingssysteem tussen de gevangenen, die vrienden of vijanden met elkaar zullen maken, wat invloed heeft op met wie ze zullen omgaan, samenwerken of vechten. Prison Architect 2 brengt de gameplay voor het bouwen en beheren van gevangenissen naar een nieuw niveau door de derde dimensie te betreden en een diepere simulatie te bieden dan ooit tevoren.

“In Prison Architect 2 wilde ons team het volgende niveau in managementgameplay creëren. Een grotere mate van spelersvrijheid, impactvolle keuzes en simulatie van gevangenen komen samen om een verbeterde presentatie van gevangenismanagement te bieden, in een 3D-wereld. Veel geliefde functies keren terug om je te helpen je gevangenen te beheren, rellen te onderdrukken, ontsnappingen te voorkomen en je gevangenissen te delen, maar nu platformonafhankelijk! Naast een nieuw upgradesysteem, een nieuwe carrièremodus en meer.” zei Gareth Wright, Game Director bij Double Eleven. “We kijken ernaar uit om te zien hoe spelers creatief aan de slag gaan met meerdere verdiepingen en loopbruggen om uiteindelijk in 3D te bouwen en uit te breiden. En vervolgens de veiligheid, beveiliging en zelfverbetering van hun gevangenis optimaliseren en in evenwicht brengen.”

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x