Home Gaming NVIDIA DLSS nu in 120 games en apps

NVIDIA DLSS nu in 120 games en apps

by Jos Vis
Met nog eens 10 DLSS-games die in oktober verschijnen, versnelt NVIDIA DLSS nu de prestaties met een compromisloze beeldkwaliteit in 120 games en apps, waaronder het vandaag gelanceerde Back 4 Blood.
 
In oktober wordt ook NVIDIA DLSS geïntroduceerd in Baldur’s Gate 3, Chivalry 2, Crysis Remastered Trilogy, Rise of the Tomb Raider, Shadow of the Tomb Raider, Sword and Fairy 7 en Swords of Legends Online. Het is nu ook beschikbaar in de onlangs uitgebrachte titels Alan Wake Remastered en F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch.
Back 4 Blood is nu verkrijgbaar, krijgt tot 46% prestatieverbetering met NVIDIA DLSS

Back 4 Blood is nu verkrijgbaar! Met het uitsterven van de mensheid op het spel, gaan gamers de strijd aan met de vijand en heroveren de wereld in een reeks co-op campaign levels met diverse elementen, een uniek loadout systeem en 8 verschillende karakters met hun eigen perks en stats.
 
Door gebruik te maken van NVIDIA DLSS worden de prestaties in Back 4 Blood met maar liefst 46% opgevoerd, wat zorgt voor een haarscherpe beeldkwaliteit terwijl vrijwel elke GeForce RTX-gamer het maximale uit de graphics kan halen op 4K met 60 FPS:
Baldur’s Gate 3: tot 88% sneller met NVIDIA DLSS

De nieuwste Baldur’s Gate 3-update arriveert deze week op Steam en brengt een enorm aantal spannende nieuwe veranderingen, waaronder NVIDIA DLSS.
 
Met DLSS worden de prestaties tot 88% verbeterd op 4K, waardoor eigenaren van minstens een GeForce RTX 3060 Ti Baldur’s Gate 3 kunnen spelen op 4K 60 FPS met alle instellingen op maximum:
Crysis Remastered Trilogy verschijnt 15 oktober met NVIDIA DLSS en ray tracing

Na de release van Crysis Remastered vorig jaar, waarin zowel NVIDIA DLSS als ray tracing werden toegepast, bereiden Crytek en partner Saber Interactive zich voor op de release van de Crysis Remastered Trilogy. Alle drie de Crysis Remastered-games, die op 15 oktober worden gelanceerd, bevatten NVIDIA DLSS en ray traced reflecties, samen met verbeterde texturen, modellen, belichting en omgevingen. Hiermee krijgen pc-gamers de ultieme Crysis-ervaring.
 
Rise of the Tomb Raider en Shadow of the Tomb Raider krijgen grote boost met DLSS-upgrades

Shadow of the Tomb Raider was een van de eerste RTX-games en voegde begin 2019 ultra-kwaliteit ray traced schaduwen en NVIDIA DLSS 1.0 toe.
 
Op 18 oktober krijgt Shadow of the Tomb Raider een update met de nieuwste versie van NVIDIA DLSS, waarmee zowel de beeldkwaliteit als de prestaties worden verbeterd. Daarnaast komt NVIDIA DLSS ook naar Rise of the Tomb Raider, de tweede game in de trilogie, oorspronkelijk uitgebracht in 2016.
 
In Shadow of the Tomb Raider worden de NVIDIA DLSS-prestaties meer dan verdubbeld bij 4K, met maximale instellingen en ray tracing ingeschakeld:
En in Rise of the Tomb Raider verhoogt NVIDIA DLSS de prestaties met maximaal 75%, waardoor alle GeForce RTX-gamers kunnen spelen met meer dan 60 FPS in 4K, met maximale instellingen ingeschakeld.
Spelers kunnen beide Tomb Raider-games ook streamen wanneer ze niet bij hun computer zijn met GeForce NOW, NVIDIA’s cloudgamingservice.
 
Chivalry 2 wordt tot 45% sneller met een DLSS-upgrade op 26 oktober

Torn Banner Studios’ Chivalry 2 is een ongelooflijk vermakelijke 64-speler PvP hack and slash multiplayer titel. Op 26 oktober introduceert Chivalry 2 NVIDIA DLSS in een nieuwe update, waardoor de prestaties met maximaal 45% worden opgevoerd en alle GeForce RTX-gamers op 4K kunnen spelen met meer dan 60 FPS, met maximale instellingen ingeschakeld:
Gamers zullen Chivalry 2 ook kunnen spelen met NVIDIA DLSS-ondersteuning op GeForce NOW, NVIDIA’s cloudgamingservice.
 
Sword and Fairy 7 lanceert 21 oktober met NVIDIA DLSS & ray tracing, DLSS verdubbelt prestaties

Sword and Fairy is een langlopende Chinese RPG-serie die tv-shows, toneelstukken, andere games en speelgoed heeft voortgebracht. De nieuwste grote titel van de reeks, Sword and Fairy 7, verschijnt 21 oktober om 21.00 uur (PT) met ray traced reflecties, ray traced schaduwen, ray traced caustics, ray traced ambient occlusion en Spatiotemporal Importance Resampling for Many-Light Ray Tracing (ReSTIR) globale verlichting.

Wanneer alle ray tracing mogelijkheden van de game maximaal worden benut, worden de prestaties door NVIDIA DLSS meer dan verdubbeld.
 
Swords of Legends Online krijgt een 60% prestatieverbetering dankzij NVIDIA DLSS

Wangyuan Shengtang Entertainment Technology Company’s Swords of Legends Online lanceerde in juli en gaf gamers een nieuwe fantasy actie-MMORPG om te verkennen. Op 14 oktober kunnen spelers die zijn uitgerust met GeForce RTX genieten van een verbeterde beeldkwaliteit en nog snellere prestaties dankzij een upgrade naar de nieuwste versie van NVIDIA DLSS die prestatieverbeteringen tot 60% oplevert.
F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch nu beschikbaar met ray tracing en een 3X DLSS-prestatieverbetering

Als je van Metroidvania’s houdt, moet je zeker het onlangs uitgebrachte, goed ontvangen F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch bekijken, dat beschikt over ray tracing, NVIDIA DLSS en NVIDIA Reflex.
 
Met alles ingeschakeld op het hoogste niveau, zijn de graphics van F.I.S.T. voorzien van ray traced reflecties, globale verlichting en caustics.  Systeemlatentie wordt geminimaliseerd met NVIDIA Reflex voor een responsievere ervaring en NVIDIA DLSS versnelt de prestaties met maar liefst 3x.
Voor volledige details en prestatiegrafieken, zie ons F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch lanceringsartikel.
 
GeForce Now Founders en Priority-leden kunnen de game ook streamen met prachtige RTX-functies ingeschakeld.
 
NVIDIA DLSS kan prestaties verdubbelen in Alan Wake Remastered

En voor het geval je het misschien vergeten was, Remedy Entertainments remaster van Alan Wake, hun hit uit 2010, lanceerde eerder deze maand met NVIDIA DLSS, dat de prestaties tot 2x versnelt bij 4K:

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x