Home MoviesDVD/Blu-Ray No Time to Die Review

No Time to Die Review

De James Bond films zijn iconische films in het actie genre. Dit jaar is het nieuwste deel verschenen en alweer het 25e deel in de James Bond serie. Het zal het laatste deel zijn waarin Daniel Craig zijn rol als de iconische spion James Bond op zich gaat nemen. Vandaag gaan we het hebben over deze 25e titel in de James Bond serie genaamd 007: No Time to Die. Lees hieronder wat wij van deze film vonden!

In No Time to Die is James Bond ( Daniel Craig ) met pensioen en heeft het zware leven als geheim agent achter zijn rug gelaten. Hij wil samen met vriendin Madeleine ( Léa Seydoux ) lekker van zijn rustige bestaan gaan genieten op Jamaica. Helaas staat op Jamaica zijn vriend Felix Leiter ( Jeffrey Wright ) hem op te wachten voor een opdracht om een ontvoerde wetenschapper te helpen vrij te komen. Helaas lijkt deze missie spannender en verraderlijker dan verwacht en wordt Bond op het pad gebracht van een schurk die gewapend is met de nieuwste technologie en wapens.

No Time to Die bevat prachtige beelden waarbij het camerawerk en belichting perfect zijn neergezet. Deze Bond film laat zien dat eentonige of kleurloze beelden niet nodig zijn. Het laatste deel van Daniel Craig als James Bond is een ode aan de James Bond serie en vooral aan die waaraan Craig zelf heeft meegewerkt. Zo zul je vele karakters uit eerdere Bond delen met Craig zien of word er over ze gepraat.

De film is qua acteerwerk ook zeer goed en dit komt ook doordat er niet de minste acteurs en actrices in de film zitten. Denk hierbij aan Ralph Fiennes ( M ), Ben Whishaw ( Q ) , Naomi Harris ( Moneypenny ), Léa Seydoux ( Madeleine ), Blofeld ( Christoph Waltz ). Deze acteurs en actrices kwamen allemaal terug voor deze film maar ook een aantal grote nieuwkomers zoals Rami Malek en Ana de Armas.

Qua geluid is de film ook super goed. Alle ontploffingen en geweerschoten zijn prachtig om te zien maar ook om te horen. Ook is de soundtrack van de film erg goed. De intro van Billie Eilish is ook een ode aan de Bond films van Daniel Craig. Het is een mix van allemaal nummers die bij de openingen zijn gebruikt van James Bond films met Craig.

No Time to Die is een ode aan de James Bond films. Het is een feest van herkenning aan eerdere James Bond films met Daniel Craig. Ik wil niet teveel van het verhaal vertellen want de film is zo goed. Je word vaak op het verkeerde spoor gezet en het zit fantastisch in elkaar. Het is wel de langste Bond film ooit met zijn 2 uur en 45 minuten maar je verveelt je geen enkel moment. Een dikke pluim aan de regisseur Cary Joji Fukunaga en de rest van het team.