Home GamingPC No Rest for the Wicked Gameplay getoond met diverse aspecten

No Rest for the Wicked Gameplay getoond met diverse aspecten

by Mark van Truijen

De volgende titel van Moon Studios, No Rest for the Wicked, staat gepland voor een showcase op 1 maart. Echter, IGN First zal tot dan nieuwe gameplay en details hebben, beginnend met negen minuten van verkenning die leidt tot een baasgevecht tegen Warrick the Torn. Bekijk het hieronder.

Als een Cerim, wagen spelers zich naar Isola Sacra om het te zuiveren van de Pestilence. Andere entiteiten zijn er in overvloed, waaronder een vader en dochter die toevlucht zoeken voor de Torn. Terwijl je de omgeving verkent, zijn er ophaalbruggen om over te steken en mindere vijanden om te bevechten, die wapens en harnassen laten vallen. Er is ook een vuurplaats om voedsel te koken voor het herstellen van gezondheid en focus.

Het baasgevecht tegen Warrick doet denken aan een Dark Souls (of zelfs Bloodborne) baas met harde aanvallen en veegbewegingen. Spelers kunnen ontwijken en tegenaanvallen, vuurbommen gooien en hun zwaard ontsteken voor meer schade. Zeker genoeg valt Warrick, en de reis gaat verder.

No Rest for the Wicked komt naar Xbox Series X/S, PS5 en PC, maar zal eerst in Q2 2024 lanceren voor PC early access. Blijf afgestemd voor meer details en een mogelijke aankondiging van de releasedatum bij de showcase.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x