Home Gaming Moss: Book II is eindelijk aangekondigd

Moss: Book II is eindelijk aangekondigd

by Jos Vis

Quill is terug! En ze reist diep in het behekste kasteel van de Arcane in Moss: Book II, het langverwachte vervolg op de razend populaire VR-game Moss. Tijdens de Sony PlayStation wereldwijde State of Play livestream vandaag, onthulde Polyarc dat het avontuur van Quill nog lang niet voorbij is en een groter gevaar geplaagd door degenen die proberen de wereld die we zijn gaan aanbidden ongedaan te maken.

{youtube v=Zyeo_w-sP4M]

Moss: Book II bouwt voort op het verhaal dat is uiteengezet in de platina-verkopende Moss-videogame die tot nu toe een van de best beoordeelde VR-games aller tijden is.

“We werden weggeblazen door de ontvangst van fans op het Moss-verhaal. Spelers bouwden een buitengewone band op met Quill. Talloze e-mails, tweets, streams en fanart-posts gaven ons het gevoel dat we iets speciaals hadden gecreëerd”, zegt Josh Stiksma, principal software engineer en design director, Polyarc. “Sindsdien hebben we ons hart gestort om ervoor te zorgen dat Book II een waardige voortzetting is van Quill’s reis, en we hopen dat fans over de hele wereld klaar zijn om Quill te vergezellen in het volgende hoofdstuk van haar verhaal.”

Nadat ze haar oom Argus in Moss heeft gered, gaat Quills avontuur verder in Moss; Boek II met de onthulling dat een gevleugelde tiran op haar jaagt in het behekste kasteel waar haar oom gevangen werd gehouden. Maar Quill heeft een eigen plan, een plan dat eindelijk een einde kan maken aan de genadeloze heerschappij van de Arcane en de wereld kan redden van een grote vernietiging. Omzoomd met gevaarlijk terrein, uitdagende puzzels en vijanden verdraaid in vuur en staal, zal de reis moeilijk zijn – gevuld met triomf en liefdesverdriet – maar nieuwe bondgenoten, oude vrienden en de aard van het kasteel zelf kunnen je helpen langs de manier.

“In Moss begeleidden spelers niet alleen Quill tijdens het spelen, maar ze reikten ook de wereld in als hun eigen personage – elke actie had impact. Spelers keren terug naar deze rol in Book II en we hopen dat ze opnieuw worden herinnerd aan de vreugde van fysieke interactie en de kracht van emotionele feedback die ze binnen VR kunnen ervaren”, aldus Stiksma. “En het is die onderdompeling die de reis des te echter maakt en de inzet nog hoger.”

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x