Home Gaming Leer je vijand kennen in Stronghold: Warlords met de laatste Firefly Studios Dev Diary

Leer je vijand kennen in Stronghold: Warlords met de laatste Firefly Studios Dev Diary

by Jos Vis

Samen met acht unieke krijgsheer-archetypen, zal het komende kasteelsim-vervolg Stronghold: Warlords vier volledig gerealiseerde tegenstanders bevatten in de vorm van historische AI Lords. Deze figuren, variërend van 300 voor Christus in China tot de 16e eeuw, doen de titel van het spel eer aan door hun unieke kasteelontwerpen, legersamenstelling, tactieken en beschimpingen. Van het oude Vietnam tot de oprichting van het Tokugawa-shogunaat, maak kennis met de AI of Warlords:

YouTube video

Nick Tannahill, gebracht vanuit de bescheiden verblijfplaats van Firefly’s Marketing Director, organiseert een laatste ontwikkelaarsdagboek dat spelers door de kenmerken van de vier hoofdpersonages van Warlords leidt. Uitgelicht in de 31 missies voor één speler-campagne van de game, maar ook beschikbaar om te selecteren of tegen te vechten in skirmish-modus en online multiplayer, zijn de belangrijkste cast van Warlords legendarische figuren in hun respectievelijke landen en formidabele tegenstanders op het virtuele slagveld. Het dev-dagboek van vandaag is bedoeld om hun bekwaamheid op het slagveld, specifieke tactieken en eigenaardigheden als AI-tegenstanders te verkennen, en geeft een gedetailleerd overzicht van enkele van de uitdagende strategieën waarmee spelers worden geconfronteerd bij de lancering op 9 maart.

“Het is duidelijk dat we met onze verschuiving in de omgeving, van de slagvelden van het middeleeuwse Engeland en de kruistochten tot Oost-Azië, een aantal nieuwe personages nodig hadden!” zei Nick Tannahill. “Genghis Khan, Thuc Phan, Toyotomi Hideyoshi en Qin Shu Huang waren opwindende vooruitzichten voor het team en, na verschillende wedstrijden met dezelfde historische instellingen, was het echt een verfrissende verandering van tempo. De nieuwe cast van levensgrote personages voelt zich nog steeds erg sterk in hun gedrag, visuals, humor en gestalte en we kunnen niet wachten tot spelers de strijd met hen aangaan. “

Deze vier personages bevatten, naast de acht Warlord-archetypen van de game, bestuurbare AI verspreid over het slagveld die kan worden veroverd, geüpgraded en bevolen om het bieden van een speler uit te voeren. Voorbeelden zoals de Dragon, Ox en Horse Warlords hebben elk hun eigen reeks vaardigheden en kasteelontwerpen, terwijl Genghis Khan en de andere drie AI-tegenstanders de ultieme rivaal van de speler zijn. Er kan niet met ze worden gerekend, ze zullen in hun eentje Warlords vangen en moeten bovenop hun Burcht worden verslagen om de overwinning te claimen in een bepaalde missie of schermutselingsstrijd.

Stronghold: Warlords moet op 9 maart verschijnen op Steam.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x