Het is een wervelwind geweest sinds de release van HUMANKIND in augustus, en ze kunnen bij de makers van het spel moeilijk geloven dat hun 4e grote patch al voor de deur staat! De langverwachte “Fabius Maximus”-patch is vanaf vandaag live op pc. Ze lanceren ook hun allereerste live-evenement (van de vele die nog zullen volgen!). Voor het Día de los Muertos-evenement kunnen spelers uitdagingen voltooien en speciale symbolen, decoraties en de vooraf ingestelde Catrina-avatar voor je verzameling verdienen.
Fabius Maximus-patch
Ze hebben alle feedback van spelers gelezen en geluisterd en hoewel er nog veel dingen in uitvoering en ontwikkeling zijn, zijn ze blij om vandaag een aantal veelgevraagde updates te leveren!
Spelinstellingen
- Overvloed aan hulpbronnen: er worden nieuwe kaartinstellingen toegevoegd voor overvloed aan hulpbronnen. Spelers kunnen de hoeveelheid luxe en strategische middelen bepalen die op de kaart worden geplaatst. Dit zou jou in staat moeten stellen om het niveau van conflict of samenwerking dat nodig is voor succes aan jouw wensen aan te passen.
- Avatar- en personasysteem: we hebben een “willekeurige persona” -optie toegevoegd bij het kiezen van je tegenstanders, dus als je liever verrast wordt tijdens je wedstrijd, kun je nu een onbekende vijand tegenkomen. We voegen ook een knop toe op het persona-scherm om deze te uploaden naar Games2Gether of te downloaden als je op een andere pc speelt dan normaal.
- Kleurkiezerinstellingen: we hebben een kleurkiezer toegevoegd aan de spelinstellingen waarmee je de kleur van de ondertitels en de beschikbare rijkskleuren kunt aanpassen, inclusief voorinstellingen voor veelvoorkomende vormen van kleurenblindheid.
Pacen en balanceren
- Neolithicum: veranderingen in het neolithicum om de groei te vertragen en de vroege stroompiek te beperken die werd verkregen door het uitstellen van het oude tijdperk (minder voedsel verkregen uit heiligdommen, sterkere mammoeten).
- Late game: de kosten van technologieën en constructies in overeenstemming brengen met de grondstofopbrengsten die door onze spelers worden behaald, evenals de stabiliteitsimpact van districten en wonderbaarlijke luxebronnen, waardoor het moeilijk is om zeer hoge stabiliteit in de late game te behouden.
- Culturen: Ze brengen een aantal culturen opnieuw in evenwicht, vooral die welke het vaakst worden opgevoed als te sterk of te zwak. Ze hebben ook de gevechtskracht en de kosten van zowel emblematische als algemene eenheden opnieuw onderzocht.
- Maatschappij: Ze hebben het effect van verschillende samenlevingen herzien, waaronder nucleaire ontwapening.
- Affiniteiten: Ze hebben ook de expansionistische affiniteit opnieuw in evenwicht gebracht om het aantrekkelijker te maken.
Ondersteuning voor modificatie
- Modding-tools: Ze hebben mod.io nu in het spel geïntegreerd, dus je kunt eenvoudig via het spel inloggen op je account en het alle kaarten en mods laten downloaden waarop je bent geabonneerd op de Humankind mod.io-pagina. De eerste versie van de Humankind-mod-tools zal binnenkort ook beschikbaar zijn op Steam, zodat je je eigen content voor de game kunt maken.
- Hun volgende patch komt later deze maand en zal nieuwe instellingen toevoegen voor andere eindspelvoorwaarden dan de limiet van 300 beurten.