Home Gaming Eerste grote EVERSPACE 2 Early Access-update komt 28 april

Eerste grote EVERSPACE 2 Early Access-update komt 28 april

by Jos Vis

ROCKFISH Games heeft hard gewerkt aan de eerste grote update voor hun Early Access space looter shooter EVERSPACE 2. Union: Contracts / Heartland, die op 28 april verschijnt, brengt nieuwe missietypen, scheepsklassen, activiteiten, uitdagingen, verbeterde spelbalans, een Outlaw-subfractie die speciale uitrusting met vaste bonussen introduceert, evenals een extra metgezel om mee te doen aan het avontuur, en meer.

De eerste grote EVERSPACE 2-update voegt drie hoofdmissies en drie zijmissies toe, evenals verschillende extra nevenactiviteiten, die allemaal plaatsvinden in het tweede sterrensysteem, Ceto.

EVERSPACE-fans zullen Elek nog herinneren, een Outlaw-bondgenoot uit de EVERSPACE: Encounters-uitbreiding. De nieuwe hoofdmissie om Elek te redden, zal diep onder de grond vechten en verkennen, en introduceert een nieuwe corrosieve schade aan de vijand, de Cave Crawlers. Eenmaal gered, geeft Elek aanwijzingen om verder te gaan met het hoofdverhaal. Later kan hij zelfs worden opgeroepen om deel te nemen aan gevechten als wingman door een nieuwe perk tree.

De eerste nieuwe scheepsklasse voor EVERSPACE 2 komt ook beschikbaar in deze update. De zware bommenwerper laat secundaire wapens toe om energie te gebruiken in plaats van munitie en regenereert de romp bij het beschadigen van vijanden, perfect voor het verpulveren van doelen zonder te zweten. De ultieme vaardigheid van het schip ontketent de ARC-9000, een enorme vernietigingsbal die alle schepen in de buurt beschadigt en explodeert bij een botsing. Het team heeft ook gedeeld dat ze een tweede schip zullen uitbrengen in een patch na de update. De Light-class Vanguard biedt spelers die op zoek zijn naar snellere, hit-and-run, type builds de kans om hun starfighter-dromen waar te maken.

Tijdens de doorlopende verhaalcampagne zullen spelers gloednieuwe achtervolgingsmissies en puzzels tegenkomen voor nog meer variatie in de gameplay. Bovendien is de niveaulimiet iets verhoogd om extra pilootvoordelen te ontgrendelen, terwijl de voortgang van de speler en de algehele spelbalans ook zijn verbeterd op basis van feedback van de community door de AI van vijanden te verbeteren en hun statistieken aan te passen, evenals vernieuwde XP en drop. tarieven.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x