Home GamingAndroid De toekomst van mobiel gamen getoond met Unreal Engine 4

De toekomst van mobiel gamen getoond met Unreal Engine 4

by Mark van Truijen

Epic Games liet tijden Samsung’s Galaxy Unpacked zien wat er mogelijk is in de toekomst van mobiel gamen. Er is een video gebouwt met de Unreal Engine 4 en hiervan zien we de kracht terug in bijgevoegde video.

“The new industry-standard Vulkan API brings key elements of high-end console graphics technology to mobile devices, and Samsung is leading the way with the amazing new Galaxy S7,” aldus Epic Games CEO Tim Sweeney. “As the first engine supporting Vulkan, Unreal Engine 4 provides a solid foundation for developers joining in the mobile graphics revolution.”
Volgens Epic, Unreal Engine 4’s gebruik van de Vulkan API maakt het mogelijk om verschrikkelijke stappen te maken op diverse vlakken.

Hieronder een lijst met technologie gevonden in de Protostar video.

  • Dynamic planar reflections (high-quality reflections for dynamic objects)
  • Full GPU particle support on mobile, including vector fields
  • Temporal anti-aliasing (TAA)
  • High-quality ASTC texture compression
  • Full scene dynamic cascaded shadows
  • Chromatic aberration
  • Mobile dynamic light refraction
  • Filmic tonemapping curve
  • Improved mobile static reflections
  • High-quality mobile depth of field
  • Vulkan API support with thousands of dynamic objects onscreen

 

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x