In World of Warships zitten er honderden geluidselementen die de game compleet maakt. In dit ontwikkelaarsdagboek nemen de Sint Petersburg ontwikkelaars jou mee “behind the scenes” en laten zien hoe de geluiden in de game tot stand zijn gekomen. Ontdek de lastige en leuke kanten die met “sound design” te maken hebben.

Het maken van de geluidsfragmenten is een ware onderneming. Er moeten geluiden gemaakt worden van alle shoten, doof makende salvo’s, beschadigde schepen, klotsende golven… en dat allemaal in bioscoop kwaliteit om de speler een zo’n realistisch mogelijk beleving te geven. Zo hebben schepen ook een speciale geluidspaspoort die beschikken over unieke geluidsfragmenten en ook wordt er uitgelegd hoe de audio design zich in het spel aanpast aan de omgevingen en gerelateerde acties.

Volg het team naar hun zoektocht om de ideale geluiden te creëren om de spelers de meest intense momenten nog diepgaander te laten beleven.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x