Zoveel helden, zoveel verhalen, zoveel levens om te leven! Ontdek een reeks met elkaar verweven verhalen die zich uitstrekken over verschillende tijdperken in LIVE A LIVE, vanaf deze week verkrijgbaar voor de Nintendo Switch. LIVE A LIVE verscheen oorspronkelijk alleen voor de Super Famicom in Japan. Met de Nintendo Switch-versie verschijnt de game voor het eerst in Europa, maar dan opnieuw gemaakt in dezelfde prachtige HD-2D-stijl als TRIANGLE STRATEGY en OCTOPATH TRAVELER.
LIVE A LIVE bestaat uit verschillende hoofdstukken in verschillende tijdperken, met elk een eigen verhaal en unieke personages, locaties en gameplay-mechanics. Daarbij bepaal je zelf in welke volgorde je de hoofdstukken speelt. Je begint bijvoorbeeld in het Wilde Westen als zwerver met een prijs op je hoofd, of in de schemerdagen van Edo Japan als een shinobi op een geheime missie – om maar eens twee voorbeelden te geven. Het turn-based vechtsysteem van de game is ook per hoofdstuk verschillend, en elk personage brengt een eigen set vaardigheden mee voor nieuwe manieren om in de uiteenlopende gebieden te vorderen.
LIVE A LIVE voor de Nintendo Switch is geproduceerd door de originele director van de game, Takashi Tokita (ook bekend van zijn werk aan CHRONO TRIGGER en FINAL FANTASY IV), en bevat muziek die is geremasterd onder supervisie van Yoko Shimomura (ook bekend van haar werk aan FINAL FANTASY XV en de KINGDOM HEARTS-serie).
Deze week verschijnt LIVE A LIVE, een uniek avontuur in de RPG-geschiedenis, voor de Nintendo Switch. LIVE A LIVE verscheen oorspronkelijk alleen voor de Super Famicom in Japan, en biedt diverse met elkaar verweven hoofdstukken vol interessante personages. De game is opnieuw gemaakt voor de Nintendo Switch met een stijlvolle HD-2D makeover en een opnieuw gearrangeerde versie van de originele soundtrack.