Home GamingAndroid De lancering van Beck Interactive Partners is bedoeld om games in een vroeg stadium te ondersteunen

De lancering van Beck Interactive Partners is bedoeld om games in een vroeg stadium te ondersteunen

by Jos Vis

Ontwikkelaarsvertegenwoordigingsbureau Beck Interactive Partners (BIP) gaat vandaag van start, onder leiding van doorgewinterde brancheveteraan Alex Beck. BIP wil een nieuw en uniek pad inslaan in het gamemarketing- en influencer-landschap door authentieke partnerschappen te bevorderen tussen innovatieve game-ontwikkelaars, invloedrijke makers en visionaire uitgevers.

Nadat hij voormalig directeur was van het Loaded Games Team, het grootste influencer-managementbedrijf op Twitch, heeft Beck meer dan 500 deals voor makers georkestreerd, de samenwerking met meer dan 50 game-uitgevers gefaciliteerd en heeft hij ruim 17,5 miljoen USD aan budget vrijgemaakt voor samenwerkingen tussen makers met games. studio’s wereldwijd.

De visie van Beck omvat een raamwerk gericht op het smeden van duurzame en wederkerige relaties tussen studio’s en influencers, met speciale aandacht voor opkomende studio’s en games in de vroege ontwikkelingsfasen. Met behulp van een eigen dataset verbindt BIP zijn studioklanten op strategische wijze met vooraanstaande influencers. Deze betrokkenheid versterkt het ontwikkelingstraject van de game en maakt gebruik van het enorme, toegewijde publiek van de makers op sociale platforms. Deze betrokkenheid vergroot de publieke belangstelling en het enthousiasme en genereert momentum naarmate de game zijn lancering nadert.

Deze samenwerking waarbij de inkomsten worden gedeeld vergroot niet alleen de aantrekkingskracht van de game en vestigt de aandacht op de studio, maar stelt makers ook in staat te investeren in projecten waar ze echt gepassioneerd over zijn. Hierdoor wordt een omgeving gecreëerd die geweldige uitgevers aantrekt, die bereid zijn gunstige aanbiedingen aan te bieden en zo het collectieve succes van alle betrokken partijen ondersteunen.

Via dit model pakt BIP niet alleen de uitdaging van vindbaarheid in een diep verzadigde markt aan, maar brengt het ook de volwassenheid van makers en hun grotendeels onaangeboorde potentieel op het gebied van gamemarketing onder de aandacht.

“Het ecosysteem van influencers is veranderd”, zegt Beck. “Het is niet meer het wilde westen. Een snel groeiend aantal makers van vandaag zijn merkbewuste professionals die een positieve kracht willen zijn in gaming. Ze willen pleitbezorgers en partners zijn en relaties onderhouden met studio’s waar ze niet alleen maar zijn gecontracteerd om te spelen en de game van een studio streamen voor winst op de korte termijn, maar persoonlijk investeren in het succes op de lange termijn. BIP bestaat om deze relaties te faciliteren en ervoor te zorgen dat makers fundamenteel worden gekoppeld aan studioklanten, zodat hun go-to-market-roadmap is geplaveid met de beste publicatieovereenkomsten mogelijk.”

Hoewel BIP gemakkelijk de behoeften van gevestigde studio’s kan ondersteunen, probeert Beck zijn bedrijf te onderscheiden met een missie om de games van opkomende indie-ontwikkelaars met beperkte middelen naar een hoger niveau te tillen.

Beck concludeert: “Met zoveel studiosluitingen en games die de afgelopen jaren verloren zijn gegaan door annulering, is het navigeren in onze industrie al lastig. Net zoals de jaren ’90 een gouden tijdperk van onafhankelijke films inluidden toen de filmindustrie het moeilijk had, geloof ik dat indiegames dat kunnen. spelen een vergelijkbare vernieuwende rol voor ons terwijl onze industrie haar basis vindt, en daarbuiten. Maar daarvoor moeten deze games wel gezien worden. Ons doel is om ervoor te zorgen dat de studio’s die we vertegenwoordigen, ongeacht de omvang van het ontwikkelteam of de middelen, hebben alle kansen op succes en erkenning op een drukke markt. We zijn van plan de one-stop-industrieoplossing te zijn die ervoor zorgt dat de volgende Lethal Company niet door de kieren glipt omdat er niemand was om namens haar te evangeliseren.’

BIP zal de komende weken zijn eerste studio/creator-partnerschap aankondigen.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x