Home Reviews Cobra Kai seizoen 4 review

Cobra Kai seizoen 4 review

LET OP DEZE REVIEW BEVAT SPOILERS!!!!

De serie Cobra Kai weet tot nu elk seizoen voor flinke verassingen te zorgen. Er komen veel karakters in voor die in de Karate Kid films ook aanwezig waren alleen nu 30 jaar ouder. We zijn ondertussen alweer aangekomen bij het vierde seizoen van deze erg vette serie. Zal de serie weten iets moois neer te zetten in het nieuwe seizoen of is het een beetje gedaan met de magie van de serie. Je leest het in deze review van Cobra Kai seizoen 4.

In het alweer vierde seizoen krijgen we te maken met een oude bekende die vele fans zullen herkennen uit The Karate Kid 3. Het gaat om Terry Silver ( gespeeld door Thomas Ian Griffith ) de oude bekende wordt opgezocht door John Kreese ( gespeeld door Martin Kove ) en ze willen samen weer beginnen om de Cobra Kai dojo weer aan de macht te brengen. Hierdoor zullen ze het gevecht aan moeten gaan van Daniel LaRusso ( gespeeld door Ralph Macchio ) en Johnny Lawrence ( gespeeld door William Zabka ). Ondertussen gaat de rivaliteit tussen de jongeren van de dojo’s ook nog steeds door.

De jongeren in de serie zouden nog wel wat acteerlessen kunnen gebruiken want het acteerwerk is helaas niet altijd even goed. De oude garde zetten hun rol wel weer goed neer en zijn in dit seizoen ook degenen die er echt flink uitspringen. Het zijn vooral Thomas Ian Griffith en Martin Kove die hun rollen goed neerzetten en geloofwaardig neerzetten als de twee badass leiders.

Het vierde seizoen van Cobra Kai is misschien wel het spannendste seizoen tot nu toe. De serie blijft maar doorgaan met goede en spannende seizoenen te brengen met plottwisten die je soms totaal niet verwacht. Je blijft constant op het verkeerde been gezet worden wat het leuk maakt om te blijven kijken.