Home Movies Beckett Review ( Netflix Original )

Beckett Review ( Netflix Original )

Netflix heeft de laatste tijd vele original films uitgebracht. De ene is wat beter dan de andere maar toen ik de trailer van Beckett zag dacht ik toch van deze moet ik echt zien. Is de film Beckett net zo goed als de trailer doet tonen of kun je hem beter overslaan? Je leest het in deze review van Beckett!

Wanneer Beckett ( Gespeeld door John David Washington ) met zijn vriendin April ( Gespeeld door Alicia Vikander ) op vakantie is in Griekenland krijgen ze een auto ongeluk. Beckett ziet bij dit ongeluk een jongen met rood haar maar weet niet of dit een illusie is of niet. Wanneer Beckett wakker word in het ziekenhuis gaat hij terug naar de plek waar hij en April verongelukt zijn om te kijken wat er precies gebeurt is. Op dat moment word hij aangevallen door een vreemde vrouw en een politie agent. Dit is het begin van een kat en muis spel waarin Beckett moet zien te overleven. Beckett moet uiteindelijk bij de ambassade zien te komen van de Verenigde Staten in Griekenland. Daar wacht de agent Tynan ( Gespeeld door Boyd Holbrook ) op hem om hem te helpen.

Acteerwerk

De acteur die Beckett speelt is John David Washington die we onder andere kennen van zijn rol in Tenet. Hij speelt in Beckett de rol van de man die doordat hij zijn vriendin is verloren en veel op zich af krijgt moet zien te overleven en speelt in de film erg goed. Alicia Vikander die we kennen van onder andere haar rol als Lara Croft in de Tomb Raider reboot heeft helaas maar een korte rol in de film. Boyd Holbrook die onder andere in de serie Narcos zat heeft ook een rol in de film maar helaas ook geen hele lange rol. De film draait echt om John David Washington’s personage.

Actie

De actie in de film zit goed in elkaar. Je hoeft niet lang te wachten of de kogels en klappen vliegen om de oren en de spanning is om te snijden want ik heb de hele tijd op het puntje van mijn stoel gezeten. Qua actie is de film goed in elkaar gezet het is niet heel overdreven en realistisch overgebracht.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een Netflix Original heb gezien die me van het begin tot het eind heeft weten te boeien. Beckett laat zien dat Netflix goed bezig is om goede films neer te gaan zetten. De meeste Amerikaanse Netflix Originals vielen in mijn ogen namelijk best tegen. De film Beckett weet je op het puntje van je stoel te laten zitten en je wilt hem gewoon afkijken. Al met al een must see op Netflix.