Home GamingPC Baldur’s Gate 3 Hotfix uitgebracht voor progressie blockers, crashes en meer

Baldur’s Gate 3 Hotfix uitgebracht voor progressie blockers, crashes en meer

by Mark van Truijen

Larian Studios heeft een nieuwe hotfix uitgebracht voor Baldur’s Gate 3, waarbij verschillende progressieblokkades en problemen die crashes veroorzaken, zijn opgelost. Degenen die de romantische scène met Gale schijnbaar in de leegte vonden plaatsvinden, zouden dit opgelost moeten zien.

Andere opmerkelijke oplossingen zijn onder andere zepen van opslaggames voor Patch 4 die werken. Het spel zou niet langer moeten bevriezen na reacties op multi-projectiel spreuken of crashen na een aanvalsreactie op een dood wezen. Een blokkade die kon optreden bij het proberen van een Lange Rust is ook verdwenen. Een flashback die de Dark Urge naar de Lower City deed teleporteren, is ook opgelost.

Bekijk hieronder de volledige hotfix-notities. Larian is zich ervan bewust dat de kusanimaties van Astarion problemen hebben, en er wordt aan een oplossing gewerkt, dus blijf op de hoogte voor de volgende update.

Baldur’s Gate 3 is beschikbaar voor PC en PS5, met een lancering op Xbox Series X/S bevestigd voor december.

Hotfix #11

FIXES

  • You can now use soaps encountered in savegames before Patch 4.Fixed the game sometimes freezing indefinitely after a reaction to a spell that hits you with multiple projectiles.Fixed a crash after using a reaction that causes an attack against a dead creature.Fixed an issue causing you to get stuck in certain dialogues unable to continue.Fixed a blocker that could occur when trying to Long Rest.Dominated followers will now follow the party as expected after loading a savegame.Fixed Gale’s romance scene playing in what looks like a black void.Fixed a Dark Urge flashback accidentally teleporting you to the Lower City.The Cursed Skulls in Jannath’s Estate are now vulnerable to Force and Radiant damage.Fixed an issue that prevented certain characters from executing their behaviours.Fixed citizens and refugees in Baldur’s Gate sometimes jittering about the place or not using their proper animations.Fixed some visual artefacts appearing at camp in relation to Dark Urge and Karlach dialogues. This also solved the bloodstain under (spoiler) suddenly becoming larger after loading a savegame.Wyll and Minthara should now properly kiss a second time without the need to retrigger the dialogue.Fixed an issue where a companion’s camp night dialogue could be replaced by a different dialogue that couldn’t trigger during a previous night.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x