Home Gaming Achter de schermen bij Call of Duty: Vanguard Multiplayer

Achter de schermen bij Call of Duty: Vanguard Multiplayer

by Jos Vis

Multiplayer Creative Director Greg Reisdorf bespreekt de laserfocus van Sledgehammer Games op de seconde-tot-seconde actie en kern Multiplayer-ervaringen in Vanguard, plus een verdere blik op Champion Hill.

Na onze diepgaande blik op de campagne en de geboorte van Special Forces in Call of Duty: Vanguard, is het tijd om onze aandacht te richten op Multiplayer, waar jij de Special Forces bent. In Multiplayer vecht je bij de lancering op 20 maps met vier grote strijdtonelen: Westfront, Oostfront, Noord-Afrika en de Stille Oceaan.

“Multiplayer gaat over het zijn van die stoere Special Forces-operators”, zegt Greg Reisdorf, Multiplayer Creative Director bij Sledgehammer Games. “We willen dat spelers zich krachtig en capabel voelen … we hebben al onze energie gestoken in de kernervaring, het ongeëvenaarde gevoel dat je krijgt als je een van onze kaarten of modi speelt.”

Sommigen van jullie hebben misschien al een voorproefje gehad van de actie tijdens de Vanguard PlayStation Alpha in augustus met onze nieuwe Champion Hill Multiplayer-modus in toernooistijl. Of misschien sta je te popelen om de belangrijkste multiplayer-kaarten zoals Hotel Royal, Red Star, Gavutu en Eagle’s Nest uit te testen in onze komende bèta-weekenden.

Waar je ook bekend mee bent, Greg is hier om je door de belangrijkste ontwerpfilosofieën rond Vanguard’s Multiplayer-ervaring te leiden, van de verbeterde tactische mechanica en reactieve gameplay-omgevingen tot de nieuwe Combat Pacing-functie waarmee je kunt vechten zoals je wilt, van gespannen en tactisch tot in -your-face, adrenaline-pompende gevechten.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x