Home Gaming Skyrim VR krijgt nieuwe patch om graphics te verbeteren

Skyrim VR krijgt nieuwe patch om graphics te verbeteren

by Mark van Truijen

Skyrim, welke momenteel overal beschikbaar is, zelfs op Alexa, is dan ook een van de games die volledig toegewijd is aan de VR markt. Skyrim VR kwam vorig jaar uit op de Playstation VR, later werd deze ook beschikbaar voor andere VR brillen.

Nu heeft het een update gehad, de eerste sinds januari. Update 1.4.40.0.8 verbeterd de graphics van Skyrim VR, voornamelijk op de PS4 Pro, voegt meer beweging toe, controle, en opties, als je met de PS Move controllers speelt.

Skyrim PSVR Update Version 1.4.40.0.8 – Patch Notes

  • Added a new main menu experience
  • Globally improved visual fidelity, particularly on PS4 Pro
  • Increased the maximum value for the height offset slider
  • Various bugfixes
  • Changes when using PS Move controllers:
    • In direct movement, changed the secondary X button to move the player backwards.
    • Added a new option, enabled by default, to “Show Hands When Sheathed”
    • Sheath/unsheath has been moved to hold secondary O.
    • Adjusted angle for spell targeting to be more comfortable
    • The existing swimming has been moved to a new option for “Realistic Swimming”.  Swimming by default now uses Direct Movement style controls
    • Added option for HMD-relative direct movement instead of controller-relative direct movement.
    • Added a new option for “Realistic Bow Aiming” which uses both PS Move controllers to aim
    • Players can now point at map markers and get information on them in local map mode

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x