Home GamingAndroid Xsolla introduceert Xsolla Web Shop; een winstgevende oplossing voor mobiele games

Xsolla introduceert Xsolla Web Shop; een winstgevende oplossing voor mobiele games

by Jos Vis

Xsolla, de wereldleider op het gebied van betaaloplossingen in videogames, introduceert de Xsolla Web Shop. De winstgevende oplossing is een reactie op de Epic versus Apple-rechtszaak en is speciaal in het leven geroepen om ontwikkelaars van mobiele en pc-games te helpen. Met Xsolla Web Shop kunnen ontwikkelaars nieuwe spelers in nieuwe regio’s bereiken die voorheen niet voor hen beschikbaar waren en een omzetgroei tot 40% verwachten.

Deze oplossing pakt veel uitdagingen aan voor ontwikkelaars, zoals vindbaarheid, dalende winstmarges, gebrek aan controle over de gebruikerservaring, toegang tot gelokaliseerde betaalmethoden, cross-game-marketing, efficiëntere gebruikerswerving, effectieve samenwerking met makers, influencers en nog veel meer.

“Xsolla anticipeerde eerder dit jaar op deze seismische verschuiving in de gamesindustrie, toen we meerdere producten lanceerden die door enkele van de grootste gamebedrijven ter wereld worden gebruikt om hun winst te verhogen en nauwere relaties op te bouwen met hun mobiele en pc-spelers. We hebben deze producten en kennis nu gecombineerd in een elegante nieuwe oplossing genaamd Xsolla Web Shop”, aldus Chris Hewish, directeur van Xsolla. 

Hoe helpt Xsolla Web Shop uitgevers?
Deze unieke mix van geselecteerde Xsolla-tools en -diensten stelt gebruikers in staat virtuele valuta en virtuele items aan hun account toe te voegen met hun lokale valuta en betaalmethode van voorkeur, plus ondersteuning voor meertalige weergave. Bovendien geeft de oplossing ontwikkelaars de nodige middelen om de levensduur van hun mobiele en zelfs pc-games te verlengen tot buiten de appstores en andere platforms.

Xsolla Web Shop is veel meer dan alleen het verkopen van In App Purchases (IAP’s) via een beheerde merklocatie. Deze oplossing omvat een schat aan voordelen voor ontwikkelaars en uitgevers van over de hele wereld, waaronder een besparing op platformkosten (slechts 5%), toegang tot nieuwe regio’s, grotere klantbinding, meer inkomsten, betere gebruikerswerving, ingebouwde influencermarketing en nog veel meer.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, s.v.p. laat een reactie achter.x
()
x
%d bloggers liken dit: