Home Gaming Wuchang: Fallen Feathers is over op de Unreal Engine 5

Wuchang: Fallen Feathers is over op de Unreal Engine 5

by Mark van Truijen

Leenzee’s Wuchang: Fallen Feathers maakte in 2021 geen al te beste indruk met de eerste gameplay-beelden. Recentere beelden tonen echter een flink verbeterde presentatie, met vloeiendere animaties, levendige omgevingen en meer details. In een nieuwe developer diary onthult regisseur en studiobaas Xia Siyuan dat de game nu draait op Unreal Engine 5.

Dit is een grote upgrade ten opzichte van Unreal Engine 4, waardoor de game profiteert van realistischere belichting en geavanceerde physics-effecten. Siyuan prees bovendien het robuustere framework en bevestigde dat het team gescande modellen gebruikt, wat bijdraagt aan de visuele kwaliteit. Over het algemeen heeft de engine Leenzee geholpen om de culturele essentie van de game beter tot uiting te brengen.

Wuchang: Fallen Feathers verschijnt dit jaar voor Xbox Series X/S, PS5 en pc en is vanaf dag één beschikbaar op Game Pass. Het verhaal draait om piraat Wuchang, die wakker wordt in het Land van Shu zonder herinneringen. Al snel raakt ze verstrikt in de waanzin veroorzaakt door de Feathering-ziekte, maar met een arsenaal aan wapens en spreuken vecht ze terug.

Related Posts

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x