Er is een nieuwe update beschikbaar voor WILD HEARTS van Omega Force, met broodnodige aanpassingen aan de Claw Blade. Enkele hiervan zijn dat de Wingblade Spin Slash de meter niet meer verlaagt als je klauw vastzit in een Kemono. Het verbruik van de meter bij Wingblade Crescent Slash is ook verminderd.
Hoewel de kracht van Wingblade Crescent Slash minder is, krijgt het wel onoverwinnelijkheid bij het opstarten (als de klauw natuurlijk vastzit aan een Kemono). De Boog heeft ook wat broodnodige buffs gekregen, zoals het herstellen van Karakuri Thread met resonantie na het uitvoeren van een basis Karakuri combo. Het ontwijken met het langeafstandswapen verbruikt ook minder stamina.
Karakuri Katana-gebruikers kunnen ook juichen, omdat het nu meer Karakuri Thread genereert dan voorheen. Tot slot, voor degenen die Murakumo of zijn Volatile-versie bestrijden en alleen Wind Boost krijgen met hun Talismans, hebben ze nu andere vaardigheden. Bekijk de volledige patch notes hieronder.
Een andere inhoudsupdate komt op 20 april naar WILD HEARTS. Het bevat een nieuwe Deeply Volatile Kemono, Deathhaze Gloombeak, en Serial Hunts, overlevingsmodus-stijl jachten waarbij je talloze Kemono moet verslaan. Blijf op de hoogte voor meer details in de komende dagen.
WILD HEARTS Patch – April 13th, 2023
Balance Adjustments
- The following adjustments and modifications have been made to the Claw Blade:
- The claw gauge will not decrease when performing Wingblade Spin Slash when the claw is lodged in a Kemono.
- Fixed an issue where it was still possible to continue triggering downward Wingblade Spin Slash even after the claw gauge was depleted.
- Greatly reduced the gauge consumption of the Wingblade Crescent Slash when the claw is lodged in a Kemono.
- Added invincibility frames at the beginning of Wingblade Crescent Slash when the claw is lodged in a Kemono.
- Reduced the power of the Wingblade Crescent Slash.
- It will now be possible to use resonance to recover Karakuri Thread after performing a Basic Karakuri combo attack with the Bow.
- Reduced the amount of Stamina consumed when dodging with the Bow.
- Increased the amount of Karakuri Thread generated by the Karakuri Katana.
Fixes
- Fixed an issue where the Torch Basic Karakuri could be used at a wider range than intended.
- Fixed an issue where Talismans obtained from defeating Murakumo or Volatile Murakumo only carried the Wind Boost skill. Added Talismans with other skills.
- Fixed an issue where the “Food you were processing is ready.” notification appeared in Minato even when the processing was not complete.
- Fixed an issue where the armor image was not grayed out on the Cladding Production screen when the player had insufficient materials.