Monolith Productions bouwt voort op het bekroonde Nemesis-systeem en biedt elke speler unieke persoonlijke spelwerelden
Warner Bros. Interactive Entertainment heeft vandaag Middle-earth: Shadow of War™ aangekondigd, het vervolg op het veelgeprezenMiddle-earth: Shadow of Mordor™, dat meer dan 50 industrieprijzen heeft gewonnen, waaronder Game of the Year bij de Game Developers Choice Awards 2015, Outstanding Innovation in Gaming tijdens de D.I.C.E. 2015 en de BAFTA voor spelontwerp.
Middle-earth: Shadow of War™ is ontwikkeld door Monolith Productions en vertelt een origineel verhaal waarin Talion en Celebrimbor terugkeren. Ze moeten zich achter de vijandige linies begeven, een leger vormen en iedereen in Mordor tegen de duistere Lord Sauron keren.
Klik hier voor de officiële aankondigingstrailer voor Middle-earth: Shadow of War™:https://youtu.be/xhQ_pVSOawY
In Middle-earth: Shadow of War™ bezitten de spelers een nieuwe krachtring en nemen ze het op tegen de dodelijkste vijanden, waaronder Sauron en zijn Nazgul, in een grandioze strijd om Midden-aarde. Dit actie-avonturenspel in een open wereld wordt tot leven gebracht dankzij de uitbreiding van het bekroonde Nemesis-systeem. De sterke individualisering uit het eerste spel wordt nu toegepast op de hele wereld, waar de omgevingen en personages geheel worden gevormd door de handelingen en beslissingen van de speler. Zo creëert elke speler zijn eigen, persoonlijke wereld.
Middle-earth: Shadow of War™ is vanaf 24 augustus 2017 verkrijgbaar voor de Xbox One, Project Scorpio, Windows 10-pc (Windows Store en Steam™), PlayStation®4 en PlayStation®4 Pro. Middle-earth: Shadow of War™ zal verkrijgbaar zijn als Xbox Play Anywhere-titel.