500
“Alles aan mij schudt nog steeds en iedereen in de studio ook! We hebben het echt gehaald – bedankt! Ik weet niet waar dit mee te vergelijken is. Misschien een maand een berg beklimmen en dan onverwachts de top en het uitzicht bereiken is veel verder dan je je had voorgesteld? Volledig uitgeput zijn, maar toch het gevoel hebben dat je voor altijd zou kunnen klimmen?
Op Kickstarter gaan zonder eerdere ervaring en gewoon onze baby daar buiten zetten zodat iedereen het kan adopteren, is een wilde rush. We zijn totaal overweldigd door een receptie vol liefde, en de steun die we nu ervaren heeft veel meer impact dan we dachten. Al deze mensen vergezelden ons op deze klim en nu zijn ze hier bij ons; Ik ben heel dankbaar. “Spelontwikkelaar en studio-eigenaar, Esben Kjær Ravn
In Vokabulantis zitten Karla en Kurt vast op de kruising en proberen voor het eerst elkaars hand vast te houden. Nu zenuwachtig beseffen wat ze gaan doen. Als ze willen praten om de onhandigheid te verhelpen, gaan hun mond open en worden ze in Vokabulantis gekatapulteerd. Verloren in de wereld van de taal, die verscheurd is door hun onvermogen om te spreken, moeten ze nu Vokabulantis redden om hun opgewekte gevoelens voor elkaar te redden.
Hun ervaring van dat moment op de kruising wordt een epische odyssee door de City of Noun, The Word Power Crystal mijnen van Afasia en over de zee van het gigantische werkwoord Karbs en nog veel meer. Vechten tegen het woord Fürher en Grandma Marble – de twee oeroude krachten van taal, waarbij ze Numerica, Iago, The Colour Prince en nog veel meer ontmoeten.
Vokabulantis is een handgemaakt stop-motion coöp-platformgame-avonturenspel, waarin je speelt als Karla en / of Kurt. Het is gemaakt met een combinatie van technische en artistieke oplossingen in tegenstelling tot welke andere stop-motionfilm of game-ervaring dan ook. Het team achter Vokabulantis, dat in maart op Kickstarter is gelanceerd, is verheugd dat het zijn kickstarterdoel heeft bereikt.
“Alles aan mij schudt nog steeds en iedereen in de studio ook! We hebben het echt gehaald – bedankt! Ik weet niet waar dit mee te vergelijken is. Misschien een maand een berg beklimmen en dan onverwachts de top en het uitzicht bereiken is veel verder dan je je had voorgesteld? Volledig uitgeput zijn, maar toch het gevoel hebben dat je voor altijd zou kunnen klimmen?
Op Kickstarter gaan zonder eerdere ervaring en gewoon onze baby daar buiten zetten zodat iedereen het kan adopteren, is een wilde rush. We zijn totaal overweldigd door een receptie vol liefde, en de steun die we nu ervaren heeft veel meer impact dan we dachten. Al deze mensen vergezelden ons op deze klim en nu zijn ze hier bij ons; Ik ben heel dankbaar. “Spelontwikkelaar en studio-eigenaar, Esben Kjær Ravn
In Vokabulantis zitten Karla en Kurt vast op de kruising en proberen voor het eerst elkaars hand vast te houden. Nu zenuwachtig beseffen wat ze gaan doen. Als ze willen praten om de onhandigheid te verhelpen, gaan hun mond open en worden ze in Vokabulantis gekatapulteerd. Verloren in de wereld van de taal, die verscheurd is door hun onvermogen om te spreken, moeten ze nu Vokabulantis redden om hun opgewekte gevoelens voor elkaar te redden.
Hun ervaring van dat moment op de kruising wordt een epische odyssee door de City of Noun, The Word Power Crystal mijnen van Afasia en over de zee van het gigantische werkwoord Karbs en nog veel meer. Vechten tegen het woord Fürher en Grandma Marble – de twee oeroude krachten van taal, waarbij ze Numerica, Iago, The Colour Prince en nog veel meer ontmoeten.
Vokabulantis – Speldetails
- Platforms: gericht op alle grote gameplatforms
- Afspeelmodi: kan worden gespeeld als singleplayer of lokale coöp.
- Speeltijd: 6-8 uur gameplay in het hoofdverhaal en extra 2-4 voor het jagen op prestaties.
- Genre: platformavontuur boordevol actie en puzzelervaringen.